ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان دریافت یوسیم 4G ایرانسل با شماره گیری کد دستوری فراهم شد

ایرانسل عنوان اولین اپراتور LTE در ایران را دارد که شبکه نسل چهارم موبایل خود را در شهرهای مختلف از جمله مشهد و تهران ارائه کرده است و به منظور فراگیر تر شدن هر چه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۹

ایرانسل عنوان اولین اپراتور LTE در ایران را دارد که شبکه نسل چهارم موبایل خود را در شهرهای مختلف از جمله مشهد و تهران ارائه کرده است و به منظور فراگیر تر شدن هر چه بیشتر این شبکه در کشور اعلام کرده که کاربران علاقمند به دریافت سیم کارت های یوسیم با قابلیت اتصال به شبکه 4G می توانند با شماره گیری یک کد دستوری و بدون نیاز به مراجعه حضوری این کار را انجام دهند.

در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در این رابطه جلب می کنیم.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان این اپراتور که قصد تعویض سیم‌کارت خود به یوسیم با قابلیت اتصال به آخرین نسل فناوری اینترنت همراه (4G/LTE) را دارند، می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، کد دستوری #1*2*10*555* (ستاره 555 ستاره 10 ستاره 2 ستاره 1 مربع) را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کرده و با تکمیل اطلاعات درخواستی، سیم‌کارت جدید را در نشانی مورد نظر تحویل بگیرند.

برای فعال‌سازی سیم‌کارت جدید، لازم است مشترکان پس از دریافت سیم‌کارت، کد دستوری #2*2*10*555* را مجدداً از همان سیم‌کارتی که با آن درخواست تعویض را داده‌اند شماره‌گیری کنند تا سیم‌کارت جدید فعال شود.

هزینه استفاده از این سرویس برای متقاضیان در حال حاضر 11 هزار تومان است. ایرانسل پیش از این امکان تعویض سیم‌کارت از طریق تماس با شماره 7033 از خطوط ایرانسل و یا شماره 09377033000 از شماره‌های غیرایرانسلی را نیز فراهم کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • الی
    الی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    سلام
    11000 تومن هزینش میشه!!
    اگه بریم خدمات سیمکارتو بسوزونیم یکی دیگه بگیریم ک نهایتا 8000 تومن میشه همون لحظه هم سیمکارتو تحویل میدن و فعاله!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی