ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن ACG Media Player؛ مدیا پلیر پر امکانات و یونیورسال ویندوز

یک مدیا پلیر ایده آل در موبایل، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ اگر این سوال را از شما بپرسند، احتمالا در پاسخ تان به مواردی مثل پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

یک مدیا پلیر ایده آل در موبایل، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ اگر این سوال را از شما بپرسند، احتمالا در پاسخ تان به مواردی مثل پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری، پخش زیرنویس، گزینه های تنظیم نور و رنگ و تصویر و شاید وجود ژست های حرکتی اشاره کنید.

خوشبختانه اپلیکیشن یونیورسال ACG Media Player، بیشتر امکاناتی که به ذهنتان می رسد را در خود گنجانده، و یکی از کارآمدترین مدیاپلیرهایی است که هم اکنون می توانید از آن در پلتفرم های ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل بهره بگیرید.

apps.55057.13510798886683854.8b4c160f-204c-44d0-b32a-d20f94bee35f

این مدیا پلیر کاملا رایگان، طیف وسیعی از فایل های صوتی، ویدئویی و عکس را پشتیبانی می کند، بنابراین به غیر از تماشای ویدئو، قادرید آن را به عنوان موزیک پلیر و اپلیکیشن گالری پیش فرض تان هم در نظر بگیرید.

پشتیبانی از ژست های حرکتی، نقطه قوت ACG Media Player محسوب می شوند که کار با آن در صفحات نمایش لمسی را بسیار دلنشین و راحت کرده اند. سوایپ به بالا و پایین و چپ و راست، به ترتیب می تواند حجم صدای ویدئو و جلو و عقب بردن آن را کنترل کند و دابل تپ، فایل در حال نمایش را وارد حالت تمام صفحه کرده یا از آن خارج می کند.

apps.37447.13510798886683854.86f567da-3bd1-4763-ad7c-6cdf77b712eb

مضاف بر این، ACG امکانات بسیار خوب دیگری هم برای پخش ویدئو در اختیارتان گذاشته: گرفتن اسکرین شات، قفل کردن صفحه، انواع افکت برای فایل های صوتی و تصویری و همچنین تنظیمات کامل برای رنگ، فونت و همگام سازی زیرنویس ها که باعث می شوند تا برای جایگزینی این اپ با مدیا پلیر سابق تان تردیدی نداشته باشید.

ACG یک اکولایزر پیشرفته و کامل هم برای پخش موزیک دارد که با دستکاری تنظیمات آن می توانید صدا را برای پخش در هدفون، اسپیکر موبایل یا تلویزیون و مانیتورها بهینه کنید. این مدیا پلیر بسیار ایده آل را می توانید همین حالا با حجم 30 مگابایت از ویندوزاستور مایکروسافت دانلود نمایید.

ACG Media Player

ACG Media Player

سازنده: Axilesoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز 10، ویندوزفون 10 حجم: 30.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی عالیه فقط ای کاش اشاره می کردید که آیا این اپلیکیشن از زیر نویس ها و پخش فیلم ها با صداهای چندگانه رو داره یا نه؟ این قابلیت ها برای ما ایرانی ها که میخوایم فیلم های خارجی ببینیم، خیلی مهمه

  • آرش
    آرش | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی روونه . سرعتش مثل groove عالیه . فقط groove زیر نویس رو ساپورت نمیکنه ولی با این راحت میشه فیلم تماشا کرد

  • محمد
    محمد | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    برای کنسول xbox one هم ارائه شده است؟

  • bagher
    bagher | ۱ اسفند ۱۳۹۴

    ویندوز فون خیلی خوب داره پیشرفت میکنه

مطالب پیشنهادی