ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشیدنی های تازه گارمین نوع فعالیت بدنی شما را تشخیص می دهند

روز گذشته کمپانی گارمین از ساعت اسپورت Vivoactive HR و دنبال کننده سلامت Vivofit 3 پرده برداشت که نسبت به نسخه های قبلی شان هم به لحاظ طراحی و حمل قابلیت ها و امکانات بهبودهای قابل توجهی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

روز گذشته کمپانی گارمین از ساعت اسپورت Vivoactive HR و دنبال کننده سلامت Vivofit 3 پرده برداشت که نسبت به نسخه های قبلی شان هم به لحاظ طراحی و حمل قابلیت ها و امکانات بهبودهای قابل توجهی پیدا کرده اند.

در مورد اسمارت واچ Vivoactive HR باید بگوییم که بزرگ ترین امکان اضافه شده به آن، پایشگر ضربان قلب داخلی دستگاه است که نیاز به استفاده از نوارهای جانبی متصل شونده به دور قفسه سینه را از میان برمی دارد.

این دستگاه همچنین به لحاظ ظاهری نیز کاملا تغییر یافته و به مراتب بهتر از طراحی حجیم و چهارگوش نسخه اولیه خود به نظر می آید. دستگاه با استفاده از GPS داخلی خود می تواند فعالیت های بدنی شما شامل دویدن، دوچرخه سواری، شنا، گلف، پاروزنی و اسکی یا اسنوبرد را زیر نظر بگیرد و برای هرکدام از این ورزش ها هم تنظیمات مختص به خود را دارد.

garmin-vivoactive-smartwatch-2016-02-19-01 (1)

garmin-vivoactive-hr-05-1

garmin-vivoactive-hr-06-1

garmin-vivoactive-hr-07-1

garmin-vivoactive-hr-08-1

نمایشگر Vivoactive HR نیز از نوع تمام رنگی Chroma محصول خود گارمین است که برخلاف ساعت های مجهز به LED در نور مستقیم خورشید نیز خواناست. به این ترتیب ساعت می تواند به مدت 8 روز فعالیت بدنی مورد نظر شما را دنبال نماید هرچند که در صورت روشن بودن GPS باتری آن تنها 13 ساعت دوام می آورد. گفتنی است که علاوه برای پایشگر ضربان قلب و GPS، یک شتاب سنج داخلی هم برای این گجت در نظر گرفته شده است.

بزرگ ترین و مهم ترین قابلیت جدید افزوده شده به نرم افزار این ساعت هوشمند هم Move IQ نام دارد که در Vivofit 3 نیز فراهم است و به موجب آن دستگاه تشخیص خواهد داد که آیا کاربر مشغول پیاده روی است یا دویدن، دوچرخه سواری، شنا یا هر تمرین بدنی دیگر و در نتیجه کاربر هم می تواند بدون نیاز به اعمال تنظیمات برای شروع یک فعالیت ورزشی زمانبدی شده، از قابلیت های آن بهره بگیرد.

درست مانند قبل، کاربران این گجت نیز می توانند با استفاده از پلتفرم Connect IQ شرح فعالیت های روزانه خود را به صورت تایم لاین مشاهده نمایند و همچنین در صورت تمایل ویجت یا واچ فیس های مد نظر خود را به آن اضافه نموده و تنظیمات لازم برای دنبال کردن خواب را رویش اعمال کنند. همچنین این امکان برای کاربران ساعت هوشمند تازه گارمین فراهم است که همراه با دوستان خود از طریق Connect IQ به چالش های آنلاین ملحق شوند.

این پلتفرم همچنین نکاتی را در مورد سلامتی و تناسب اندام در اختیار کاربرانش می گذارد و هر زمان که کاربر به اهداف از پیش تعیین شده اش رسید او را در جریان قرار می دهد. دستگاه در سه ماهه دوم سال 2016 و با قیمت 250 دلار از راه می رسد و بندهای مختلف طراحی شده برای آن نیز در رنگ های مشکی، سفید، زرد و قرمز با قیمت 30 دلار برایش عرضه خواهند شد.

vivofit3_Jonathan+Adler_Bali

Vivofit 3 در برگیرنده یک نمایشگر بک لایت (پس زمینه روشن) است که گام ها، کالری ها، مسافت طی شده و زمان را نشان می دهد. همچون Vivoactive HR این محصول نیز قابلیت Move IQ را دارد که می تواند تشخیص دهد آیا در حال پیاده روی هستید یا دویدن، دوچرخه سواری، شنا یا هر کار دیگر.

گجت مورد بحث همچون سابق یک باتری قابل تعویض دارد که حدود یک سال دوام می آورد و تا عمق 50 متری نیز در برابر آب مقاوم است. خبر بهتر اینکه مچبند سلامتی گارمین حالا با قیمت 100 دلار (با بند معمولی مشکی یا سفید) فروخته می شود که در قیاس با قیمت 130 دلاری نسخه قبلش می توان گفت کاهش قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. بندهای جانبی طراحی شده برای این محصول نیز هرکدام 30 دلار قیمت دارند و مدل Jonathan Adler که در بالا تصویرش را مشاهده می کنید هم 40 دلار قیمت گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی