ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار یک ویدئوی نگاه نزدیک ۴ دقیقه ای از تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ اج سامسونگ [تماشا کنید]

امشب و راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران سامسونگ بنا دارد تا کنفرانسی خبری را در شهر بارسلون و در جریان کنگره جهانی موبایل برگزار نماید؛ کنفرانسی که گفته می شود طی آن به صورت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

امشب و راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران سامسونگ بنا دارد تا کنفرانسی خبری را در شهر بارسلون و در جریان کنگره جهانی موبایل برگزار نماید؛ کنفرانسی که گفته می شود طی آن به صورت رسمی از کهکشانی های بعدی این شرکت یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج رونمایی به عمل خواهد آمد.

تا به امروز تصاویر و جزئیات متعددی راجع به این دستگاه ها به اینترنت راه یافته و تقریباً بسیاری از مشخصه های شان فاش شده است. اما ساعاتی پیش ظاهراً افرادی در اسپانیا تصمیم گرفته اند ویدیویی را روی اینترنت منتشر کرده و نگاهی نزدیک به گلکسی اس ۷ اج -نسخه ی نهایی شده- داشته باشند.

در این ویدیو می توانیم دیوایس را به صورت روشن ببینیم و مشخصه های نرم افزاری آن را نیز بسیار سریع از نظر بگذرانیم، ضمناً اشاراتی مختصر به درگاه کارت حافظه ی دستگاه هم صورت می پذیرد و علاوه بر این به نظر می رسد که به وضوح از میزان برجستگی دوربین اصلی کاسته شده است.

همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفتیم سامسونگ تنها ساعاتی دیگر موبایل های مورد بحث را رونمایی خواهد کرد و اگر هنوز رازی در مورد شان پنهان مانده باشد به صورت رسمی به اطلاع عموم خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • گلمراد
    گلمراد | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    اگر اشتباه نکنم لبه های دورتادور پنل جلو و پشت گوشی یکم منحنی شده.یاد لبه های پنل پشت و جلو ایفون افتادم :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی