ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر و اطلاعاتی فنی از مدل تولیدی پژو 2008 در ایران

همانطور که می دانید پژو 2008 یکی از محصولات جدیدی است که توسط شرکت پژو برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. حال شرکت پژو برای نمایشگاه ژنو که در اسفند ماه برگزار می ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

همانطور که می دانید پژو 2008 یکی از محصولات جدیدی است که توسط شرکت پژو برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. حال شرکت پژو برای نمایشگاه ژنو که در اسفند ماه برگزار می شود. نسل آخر پژو 2008 را با یک فیس لیفت به عنوان مدل 2017 روانه این نمایشگاه خواهد کرد.

مدلی که قاعدتا باید در اواخر سال 95 یا اوایل سال 96 به عنوان محصول جدید ایران خودرو در بازار کشورمان نیز عرضه شود.

پژو 2008 یک کراس اوور کوچک با طراحی نسبتا اسپرت است و در مدل فیس لیفت شده پنجره مشبک جلو به همراه کاپوت جدید از تغییراتی است که پژو در این خودرو منظور کرده است.

زه های تمام پلاستیکی دور چرخ ها به صورت یک تکه در کنار خودرو امتداد پیدا کرده اند و در عقب خودرو چراغ خطر با طراحی اسپرت و گرافیکی به همراه LED های جدید جلوه نسبتا خوبی به بخش عقبی داده است.

PEGO-3

شرکت پژو برای این خودرو سری GT را هم مد نظر قرار داده است. این سری با ظاهری اسپرت تر به بازار عرضه می شوند. رنگ قرمز به همراه تم داخلی تمام مشکی از جزییات سری GT است.

در زیر کاپوت خودرو هم تغییراتی صورت گرفته است. موتور 3 سیلندر با حجم 1.2 لیتر با نام Pure Tech 81 اسب بخار قدرت تولید می کند و به عنوان نمونه پایه برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

با این حال برای نسخه مونتاژی در داخل کشور استفاده از یک موتور 1.6 لیتری و 120 اسب بخاری مشترک با مدل های 208 و 301 محتمل تر به نظر می رسد.

PEGO-4

جعبه دنده این مدل هم می تواند نسخه 5 دنده دستی یا 5 دنده اتومات باشد. موتور توربوشارژ شده با قدرتهای 108 یا 130 اسب بخاری هم عرضه می شوند و به صورت استاندارد از سامانه Start/Stop بهره می برند.

موتور توربو کم قدرت تر می تواند از دو جعبه دنده 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتومات بهره ببرد. اما نسخه توربو قوی تر به صورت اختصاصی از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی استفاده خواهد کرد.

PEGO-2

از آپشن های دیگر این خودرو می توان به  پشتیبانی از گوشی های هوشمند مجهز به نرم افزار های Carplay یا دستگاه های آندرویدی اشاره کرد.

PEGO-5

دوربین دید عقب، و سیستم کمکی پارک هم در دسترس خریداران خواهد بود. گرچه انتظار حضور مدل فیس لیفت شده در ایران با کمی مثبت اندیشی همراه است و اگر قرار بر تکرار رویه های قبلی باشد، احتمال دارد که نسخه های انتخابی مونتاژ شده توسط شرکت ایران خودرو دچار ارزان سازی های خاص یا تولید در نمونه قبل از فیس لیفت شود.

قیمت جهانی پژو 2008 جدید هنوز توسط پژو اعلام نشده است.

PEGO-6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • keyhan ertebat
    keyhan ertebat | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    عجب

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی