ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی One X9
تکنولوژی

اچ تی سی اسمارت فون One X9 را مجدداً رونمایی کرد

چند هفته قبل صفحه اختصاصی One X9 در وبسایت اچ تی سی چین بروزرسانی شد و عملاً از این محصول جدید تایوانی ها رونمایی کرد. حال با آغاز کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون، شرکت تایوانی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۳:۲۳

چند هفته قبل صفحه اختصاصی One X9 در وبسایت اچ تی سی چین بروزرسانی شد و عملاً از این محصول جدید تایوانی ها رونمایی کرد. حال با آغاز کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون، شرکت تایوانی مجدداً‌ این اسمارت فون را رونمایی کرد.

اسمارت فون تازه اچ تی سی از لحاظ طراحی شباهت زیادی به One A9 دارد. بسیاری طراحی One A9 را به نوعی تقلید از آیفون ۶ دانسته بودند، اما One X9 با افزودن ویژگی هایی در بالا و پایین نمای ظاهری، تا حدودی زیادی این شباهت را از بین برده است.

htc-one-x9-official-3

در جلوی One X9 با یک نمایشکر ۵.۵ اینچ IPS با رزولوشن فول اچ دی و دکمه های لمسی همیشگی اچ تی سی مواجه هستیم. این مسئله نشان می دهد که شایعات قبلی مبنی بر تمایل اچ تی سی برای انتقال دکمه های کنترلی به نمایشگر اصلی، چندان صحت نداشته است. البته این راهم باید در نظر داشت که این مدل فعلاً برای عرضه در کشورهای آسیایی در نظر گرفته شده است.

ویژگی جذاب دیگر طراحی این اسمارت فون استفاد از اسپیکرهای با طراحی قوس دار در بالا و پایین است که به آن جذابیت خاصی بخشیده است.

htc-one-x9-official-8ید

اما در زیر این بدنه متشکل از پلاستیک و فلز، ما شاهد استفاده از چیپست Helio X10 مدیاتک هستیم. هسته های پردازنده در این چیپ ۸ عدد هستند و فرکانس کاری آنها برابر ۲.۲ گیگاهرتز است. ۳ گیاگابایت رم این پردازشگر را همراهی می کند و ۳۲ گیگابایت نیز فضا برای ذخیره سازی وجود دارد. این مقدار با وجود درگاه حافظه قابل افزایش است.

One X9 در عقب یک دروبین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال دارد که می تواند تصاویر را فرمت RAW ذخیره نموده و با کیفیت 4K به ثبت ویدیو بپردازد. دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است. DSC06795__1_.0

یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری غیر قابل تعویض نیروی لازم برای این موبایل هوشمند را فراهم خواهد کرد. اچ تی سی می گوید که One X9 از قابلیت شارژ سریع بهره مند است.

قرار است این اسمارت فون با قیمت ۳۷۰ دلار در بازار چین عرضه شود. هنوز اعلام نشده که آیا شاهد عرضه One X9 در بازارهای اروپایی و آمریکایی خواهیم بود یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Adrin
    Adrin | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    این عالیه

  • مهدی
    مهدی | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    اوه باز مدیاتک،چی میشد از اسنپدراگون 820 استفاده میکرد

  • BVB
    BVB | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    خدتییش ینی یه جو عقل تو سر تصمیم گیرای شرکت نیس که طراحی اینو بذارن واسه پرچمدارشون جای طراحی A9 که فوق العاده بد بود؟؟؟؟ این حاشیه هاش خیلی کمه پایینش نه دیگه اون نوار اندرویده نه لوگو اچ تیسی. بلندگوهاشم حفظ کرده. خیلی هم نازک و دلنشین. خداییش چیکار میکنن اینا

  • علیرضا
    علیرضا | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    فکر کنم این نرمال ترین گوشی امروز باشه! :دی

مطالب پیشنهادی