ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با MateBook، تبلت هیبریدی و ویندوزی هوآوی بیشتر آشنا شوید

هوآوی میت‌بوک محصولی با هویت دوگانه است. این دستگاه در همان ابتدای کار با کیبورد به دست کاربر می رسد و می توانید به راحتی این کیبورد را به بدنه تبلت جدید هوآوی متصل کنید. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

هوآوی میت‌بوک محصولی با هویت دوگانه است. این دستگاه در همان ابتدای کار با کیبورد به دست کاربر می رسد و می توانید به راحتی این کیبورد را به بدنه تبلت جدید هوآوی متصل کنید.

همانطوری که پیش از این برای تان نوشتیم، میت بوک در واقع یک ابزار ویندوزی است که به شما کمک خواهد کرد بتوانید بهره وری تان را افزایش دهید.

Huawei-MateBook-photos (3)-w600

زمانی که MateBook را برای اولین بار در دست می گیرید، بیش از هر چیز طراحی قابل قبول آن نظر شما را جلب خواهد کرد. بدنه فلزی نیز به خوبی می تواند حس مرغوبیت را القا کند. نکته جالب محل استفاده از سنسور اثر انگشت است که در میان کلیدهای کم و زیاد کردن صدا جای گرفته و می تواند انگشت شما را به شکل ۳۶۰ درجه اسکن کند.

نمایشگر، ۸۴ درصد از فضای جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده که نسبتی کاملا قابل قبول است. این صفحه نمایش ۱۲ اینچی به رزولوشن 2K تجهیز شده. زاویه دید دستگاه نیز کاملا مطلوب بوده و از این نظر مشکلی دیده نمی شود.

همانطور که گفتیم میت بوک محصولی است که می خواهد بهره وری شما را افزایش دهد و به همین دلیل، از همان ابتدای کار با کیبورد همراه شده و یک پکیج کامل به دست شما خواهد رسید. نکته جالب این کیبورد بسیار باریک، این است که از نور پس زمینه برای کلید ها نیز برخوردار بوده و همچنین جنس ترکپد آن، از شیشه است.

Huawei-MateBook-photos (2)-w600

از لوازم جانبی دیگر می توان به «میت پن» اشاره کرد که به طور خاص برای میت بوک ساخته شده. هنوز مشخص نیست که این قلم هوشمند نیز جز لوازم اصلی خواهد بود یا جداگانه به فروش می رسد، اما عملکردی فوق العاده دارد.

دو کلید روی این قلم تعبیه شده که می توانید اندازه متنی که در حال نوشتن هستید را با آنها تغییر دهید در حالی که خود قلم، به یک چراغ لیزری نیز مجهز شده. این قابلیت برای انجام ارائه های رسمی کاربردی به نظر می رسد.

اما می رسیم به سخت افزار MateBook که اصلی ترین بخش آن را یک پردازنده Core M از اینتل تشکیل داده. می توانید انتخاب کنید که میت بوک شما از ۴ یا ۸ گیگابایت رم LPDDR3 یا ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابابت حافظه داخلی SSD برخوردار شود. البته انتخاب اعداد بالاتر در این بخش، منجر به پرداخت مبالغ بیشتر برای میت بوک خواهد شد.

Huawei-MateBook-photos (4)-w600

باتری دستگاه می تواند تا ۹ ساعت کار مداوم را تضمین کند در حالی که اگر همین باتری به شکل کامل تخلیه شود، زمان شارژ آن ۲.۵ ساعت خواهد بود. هوآوی همچنین ادعا می کند که در ۶۰ دقیقه ابتدایی شارژ، ۶۰ درصد از حجم باتری پر خواهد شد و البته شارژ شدن دستگاه از طریق پورت USB-C صورت خواهد گرفت.

باید خاطر نشان کرد که این محصول توانایی رویارویی با سرفس پرو ۴ را ندارد چرا که در میت بوک از پردازنده ای ضعیف تر استفاد شده و باید قبول کرد که این اولین تلاش هوآوی برای ساخت محصولی اینچنین و مجهز به ویندوز ۱۰ است.

هوآوی، قیمت میت بوک را نیز اعلام نموده که نمونه پایه آن ۷۰۰ دلار و پرقدرت ترین نسخه اش، ۱۶۰۰ دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • سجاد
    سجاد | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    هنوز گرون اند این هیبریدی ها

مطالب پیشنهادی