ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خودروهای ولوو در سال 2017 به جای سوئیچ با اپلیکیشن کار خواهند کرد

سال آینده ولوو در نظر دارد امکانی را برای مشتریان محصولاتش فراهم کند که بدون نیاز به سوئیچ و از طریق یک اپلیکیشن موبایل وسیله نقلیه خود را تحت کنترل درآورند. براساس اعلام این شرکت، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

سال آینده ولوو در نظر دارد امکانی را برای مشتریان محصولاتش فراهم کند که بدون نیاز به سوئیچ و از طریق یک اپلیکیشن موبایل وسیله نقلیه خود را تحت کنترل درآورند.

براساس اعلام این شرکت، کاربران قادر خواهند بود از طریق ارتباط بلوتوثی موتور ماشین خود را روشن نمایند، قفل درها را باز کنند و بسیاری کارهای دیگر را انجام دهند.

این خودروساز سوئدی در نظر دارد که تکنولوژی مبتکرانه خود را در جریان کنگره جهانی موبایل که از فردا در بارسلون اسپانیا آغاز خواهد شد رونمایی کند.

به باور کارشناسان و مهندسان ولوو، کارکردهای سوئیچ فیزیکی صرفا آغازی برای این تکنولوژی مبتنی بر اسمارت فون است. دارندگان وسایل نقلیه از طریق اپلیکیشن ابداعی این شرکت قادر خواهند بود که دسترسی ماشین خود را در اختیار اعضای خانواده و حتی دوستانشان نیز قرار دهند.

شرکت های مختلف نظیر آژانس های کرایه تاکسی هم می توانند از این طریق به مشتریان امکان استفاده از یک خودروی خاص را بدهند و در این صورت شخص نیز دیگر از بابت برداشتن سوئیچ نگرانی ای نخواهد داشت.

قرار شده که این سوئیچ دیجیتالی اواخر امسال روی ناوگان کرایه تاکسی آن در گوتنبرگ مورد آزمایش قرار گیرد. و در سال 2017 نیز تکنولوژی یاد شده به صورت محدود در اختیار برخی مشتریان آن قرار داده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی