ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانگل جدید سامسونگ، خودروی شما را به LTE مجهز می کند

سامسونگ در تلاش است تا جای پای خود را در بازار خودرو محکم کند و از این جهت، تجهیزات الکتریکی بسیاری از خودروسازهای مطرح جهان را تامین می کند تا سهمی ثابت در این مارکت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

سامسونگ در تلاش است تا جای پای خود را در بازار خودرو محکم کند و از این جهت، تجهیزات الکتریکی بسیاری از خودروسازهای مطرح جهان را تامین می کند تا سهمی ثابت در این مارکت داشته باشد.

اما تولید و ساخت فناوری های جدید برای ماشین های مدرن، تنها هدف این کمپانی کره ای نیست. خودروهای قدیمی تر هم با دانگل های متنوع می توانند رنگ و بوی تکنولوژی به خود بگیرند. آخرین محصول کمپانی بزرگ کره ای، Samsung Connect Auto نام دارد و به پورت OBD II خودرو وصل می شود (اغلب خودروهایی که طی ۲ دهه اخیر ساخته شده اند، به این پورت مجهز اند).

علاوه بر اینکه راننده می تواند اطلاعات خودرو و همچنین جایگاهش را روی نقشه تشخیص دهد، قادر است تا از آن به عنوان یک هات اسپات برای وای فای بهره گیرد و اینترنت را همه جا داشته باشد.

Connect Auto به سیستم عامل تایزن مجهز شده و در نیمه دوم سال جاری عرضه می گردد. با این حال، هنوز در مورد قیمت آن حرفی به میان نیامده است و مشخص نیست که برای داشتن اینترنت درون ماشین، تا چه حد باید هزینه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی