ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شمار کاربران ثبت شده Samsung Pay به ۵ میلیون نفر رسید

سرویس Samsung Pay امروز پس از گذشت ۶ ماه از زمان عرضه ی خود در کره و سپس آمریکا، به ۵ میلیون کاربر ثبت شده رسیده است که بیش از ۵۰۰ میلیون دلار تراکنش از ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

سرویس Samsung Pay امروز پس از گذشت ۶ ماه از زمان عرضه ی خود در کره و سپس آمریکا، به ۵ میلیون کاربر ثبت شده رسیده است که بیش از ۵۰۰ میلیون دلار تراکنش از طریق آن انجام داده اند.

Samsung Pay در حال حاضر تنها روی برترین موبایل های سامسونگ یعنی گلکسی S6، گلکسی S6 edge، نوت 5، و گلکسی S6 edge پلاس قابل دسترس است، اما در سال ۲۰۱۶ روی گلکسی A7 و گلکسی A5 جدید این شرکت که هر دو مدل های ۲۰۱۶ هستند نیز در دسترس قرار خواهد داشت.

اما خبر مهم این است که ورود Samsung Pay در ماه مارس به چین، و اواخر همین سال میلادی به استرالیا، برزیل، سنگاپور، اسپانیا، کانادا و انگلستان رسماً تأیید شده است.

سامسونگ می گوید استفاده از خدمات Pay این شرکت توسط کاربران رشد سریعی دارد و با بیش از ۷۰ بانک پشتیبانی کننده از خدمات آن، از حمایت روزافزون بانک ها نیز برخوردار است.

Samsung Pay بر خلاف Apple Pay و Android Pay نه تنها از ترمینال های NFC، بلکه از ترمینال های قدیمی تر MST که معمولاً در خرده فروشی های کوچک تر یافت می شوند نیز پشتیبانی می کند. MST یا تراکنش مغناطیسی از همان فناوری ای استفاده می کند که در کارت های اعتباری و نقدی استفاده شده است، بنابراین همخوانی با ترمینال های قدیمی تر باعث می شود به احتمال خیلی زیاد Samsung Pay جاهایی که Apple Pay و Android Pay کار نمی کنند کار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی