ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Desire
تکنولوژی

اچ تی سی سه مدل جدید از اسمارت فون های سری Desire را معرفی کرد

موبایل های سری Desire هیچ گاه تا این اندازه هیجان انگیز نبوده اند. این سری میان رده نه چندان قدرتمند همواره مناسب کسانی بوده که تمایل به صرف هزینه زیاد نداشته اند، بنابراین نمی شد انتظار زیادی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۲:۱۵

موبایل های سری Desire هیچ گاه تا این اندازه هیجان انگیز نبوده اند. این سری میان رده نه چندان قدرتمند همواره مناسب کسانی بوده که تمایل به صرف هزینه زیاد نداشته اند، بنابراین نمی شد انتظار زیادی از لحاظ طراحی و زیبایی از آنها داشت.

اما اچ تی سی با معرفی سه مدل جدید Desire به طور قطع همه را شگفت زده کرده است. مدل های جدید که شامل ۵۳۰، ۶۳۰ و ۸۲۵ می شوند، با طراحی الهام گرفته از مد streetwear شکل و شمایل کاملاً متمایز و زنده ای به خود گرفته اند.

طرح «قطرات ریز رنگ پاشیده شده» طرح محبوبی در میان تولیدکننده های لباس و ابزارهای ورزشی محسوب می شود. از میان چهار رنگ معرفی شده، رنگ سفید بیشتر به طراحی های کلاسیک اچ تی سی شباهت دارد.

اما اگر از طراحی بگذریم، مخشصات سخت افزاری این تازه واردها دیگر چندان جذاب نخواهد بود. مدل ۵۳۰ که ارزان تر از بقیه است، دارای یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت HD است. اچ تی سی در این مدل وظایف پردازشی را به عهده اسنپدراگون ۲۱۰ گذاشته و برای آن ۱.۵ گیگابایت رم در نظر گرفته است. حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت بوده که این رقم با وجود درگاه حافظه MicroSD قابل افزایش است. دوربین عقب آن ۸ و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی است. یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری هم وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون را بر عهده دارد.

مدل ۶۳۰ از لحاظ نمایشگر با ۵۳۰ تفاوتی ندارد، اما چیپست به کار رفته در آن اسنپدراگون ۴۰۰ و میزان رم آن برابر ۲ گیگابایت است. این اسمارت فون دوسیمکارته در پشت دروبینی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و ظرفیت باتری آن مشابه ۵۳۰ است.

گران ترین مدل هم ۸۲۵ است که شباهت زیادی با ۶۳۰ دارد، تفاوت آنها در نمایشگر بزرگتر ۵.۵ اینچی و ظرفیت باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری است.

هرسه Desire جدید با اندروید مارشملو به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سالار
    سالار | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    نه هنوز هم اچ تی سی یادش نرفته یروزی گوشی هاش از لحاظ طراحی بهترین های بازار بودن...

  • Z
    Z | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    فوق العاده اند

مطالب پیشنهادی