ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ایسر از تلفن هوشمند Liquid Jade 2 رونمایی کرد

اگر از سوی Acer و امثال آن به دنبال تلفن های هوشمند بیشتری می گردید باید به آگاهی شما برسانیم این شرکت اخیراً جدید ترین اسمارت فون خود با عنوان Acer Liquid Jade 2 را ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۰

اگر از سوی Acer و امثال آن به دنبال تلفن های هوشمند بیشتری می گردید باید به آگاهی شما برسانیم این شرکت اخیراً جدید ترین اسمارت فون خود با عنوان Acer Liquid Jade 2 را معرفی کرده است. با اینکه شاید در صنعت موبایل Acer را به عنوان سازنده ی تلفن های هوشمند برتر نشناسیم، دستگاه تازه ی این شرکت موبایل خوبی به شمار می رود.

Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_11

تلفن هوشمند جدید ایسر نمایشگری ۵.۵ اینچی با فناوری AMOLED دارد. رزولوشن آن Full HD است که برای مشکل پسند هایی که انتظار QHD دارند مأیوس کننده اما برای اکثریت کاربران راضی کننده خواهد بود. این نمایشگر با بهره گیری از فناوری Zero Air Gap، حتی زیر نور شدید خورشید نیز باید عملکرد خوبی داشته باشد. نمایشگر یاد شده به کورنینگ گوریلا گلس ۲.۵D مجهز است و صفحه ی جلویی در بر گیرنده ی آن نیز طرح فلز دارد.

لیکوئید جید ۲ شاید قدرتمند ترین موبایل هوشمند نباشد، اما به لطف چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ دستگاه قدرتمندی به شمار می رود. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه نیز این دستگاه را همراهی می کنند. با این حال ایسر از قابلیت ارتقای این میزان حافظه تا مجموعاً ۱ ترابایت خبر داده است؛ اما ۱ ترابایتی که از ترکیب حافظه ی داخلی گوشی با حافظه ی ابری حاصل می شود. به این ترتیب به نوعی می توان آن را از جهاتی شبیه Nexbit Robin در نظر گرفت.

دوربین پشتی لیکوئید جید ۲ دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی خواهد بود که از فناوری فوکوس خودکار با تشخیص فاز بهره می برد. دوربین یاد شده حتی قادر به ضبط ویدیوی 4K است و نرم افزار آن نیز حالت عکاسی حرفه ای دارد که به کاربران اجازه می دهد خصوصیاتی مثل وایت بالانس، اکسپوژر، ایزو، و غیره را به صورت دستی تنظیم کنند. قیمت و زمان عرضه ی این دستگاه هنوز مشخص نیست و بسته به منطقه متفاوت خواهد بود.

Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_01 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_02 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_07 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_08 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_09 Liquid-Jade-2-S58A_dark-chrome_10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی