ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سن دیسک از یک فلش USB نوع C جدید پرده برداشت

در دنیای تکنولوژی، سن دیسک برندی است که همگان آن را با فلش هایش می شناسند. استفاده از حافظه های قابل حمل همچون فلش، تقریبا از اوایل دهه 2000 میلادی میان مردم رونق یافت و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۳

در دنیای تکنولوژی، سن دیسک برندی است که همگان آن را با فلش هایش می شناسند. استفاده از حافظه های قابل حمل همچون فلش، تقریبا از اوایل دهه 2000 میلادی میان مردم رونق یافت و بهره گیری از این دستگاه ها تقریبا تا یکی دو سال پیش امر مرسومی به حساب می آمد.

اما با ورود به سال 2016، اوضاع اندکی دچار تغییر شده. حالا فضاهای ابری جایگزین فلش های فیزیکی شده اند و بسیاری ترجیح می دهند تا فایل های مختلف را در موبایل و تبلت هایشان به همراه داشته باشند. کمپانی سن دیسک اما بدون توجه به این موضوع، امروز و طی نمایشگاه MWC از اولین سری فلش های USB نوع C خود پرده برداری کرده است.

این فلش درایوها با گنجایش های مختلفی عرضه می شوند که کمترین آنها دارای ظرفیت 16 گیگابایت و بیشترین شان دارای ظرفیتی معادل 128 گیگابایت خواهد بود، و همین حالا می توانید به خرید آنها از طریق وبسایت آمازون اقدام کنید.

بسته به گنجایشی که انتخاب می کنید، فلش درایوهای مذکور قیمتی مابین 13 تا 50 دلار خواهند داشت. هنوز در مورد سرعت Write این فلش ها اطلاعاتی موجود نیست، اما سرعت خواندن اطلاعات از روی آنها معادل 150 مگابایت بر ثانیه است. اگرچه این محصولات نخستین فلش درایوهای USB نوع C دنیا نیستند، اما سن دیسک با ارائه مدل 128 گیگابایتی توانسته تا پر گنجایش ترین نمونه از این محصولات را روانه بازارهای بین المللی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی