ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیس مخصوص Galaxy S7 برای نصب لنز
تکنولوژی

کیس مخصوص سامسونگ برای افزودن لنزهای مختلف به Galaxy S7

سامسونگ تلاش زیادی برای ارتقای کیفیت عکسبرداری پرچمدار امسال خود به خرج داده است. با وجود آن که پرچمدار سال قبل آنها نیز از لحاظ کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری یکی از بهترین های بازار بود. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۵۰

سامسونگ تلاش زیادی برای ارتقای کیفیت عکسبرداری پرچمدار امسال خود به خرج داده است. با وجود آن که پرچمدار سال قبل آنها نیز از لحاظ کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری یکی از بهترین های بازار بود.

دیروز شما را با بهبودهای قابل توجهی که در قابلیت های عکسبرداری Galaxy S7 ایجاد شده است آشنا کردیم، اما سامسونگ به این موارد هم بسنده نکرده و برای ارتقای تجربه عکسبرداری حرفه ای اسمارت فون هایش تمهید دیگری نیز اندیشیده است؛ یک کیس مخصوص با قابلیت افزودن لنزهای متنوع.

ما پیش از این هم شاهد عرضه لنزهای خاص برای اسمارت فون ها بوده ایم. لنزهایی که به وسیله یک حمایل لاستیکی یا خاصیت مغناطیسی روی دوربین اسمارت فون ها نصب می شوند و امکان ثبت تصاویری چون عکس های ماکرو و ۳۶۰ درجه را فراهم می کنند.

حال سامسونگ این ایده را به روش خود به اجرا درآورده، آن هم با ارائه یک کیس سیلیکونی ساده برای Galaxy S7 که قابلیت نصب لنزهای خاص را به راحتی هر چه تمام تر مهیا می کند.

در این کیس محافظ که ظاهری چرمی دارد، در محل لنز دوربین یک حلقه رزوه دار تعبه شده تا بتوان لنز دلخواه را با پیچاندن در موقعیت خود روی دوربین محکم کرد.

Untitled

لنزهای در نظر گرفته شده برای این کیس از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و می توانند قابلیت هایی چون عکس برداری از فواصل دور و عکس با میدان دید بسیار وسیع را برای پرچمدار ۲۰۱۶ سامسونگ به ارمغان بیاورند. علاوه بر این، چون لنزهای فوق به طور اختصاصی برای Galaxy S7 طراحی شده اند، هیچ ایراد و اعوجاجی در تصویر خروجی ایجاد نمی کنند و به خوبی با سخت افزار این تلفن هوشمند هماهنگ هستند.

تنها کافیست تا لنز را در محل خود پیچانده و محکم کنید، و در این حالت شما یک دوربین حرفه ای برای ثبت تصاویر حرفه ای در اختیار خواهید داشت. هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه این کیس و لنزهای مرتبط با آن اطلاعاتی منتشر نشده، اما گمان می رود که همزمان، و یا در فاصله ای کوتاه پس از عرضه جهانی Galaxy S7 در دسترس قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    باحاله دوسش دارم

مطالب پیشنهادی