ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپاتیفای به خودروهای Volvo می آید

کافی است یک بار اسپاتیفای را تجربه کنید تا برای همیشه آرشیو موسیقی تان را کنار بگذارید. بنابراین همراه داشتن ابزاری که پیوسته بتواند شما را به اسپاتیفای متصل نگه دارد، بسیار اهمیت یافته. امروز، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۱:۱۲

کافی است یک بار اسپاتیفای را تجربه کنید تا برای همیشه آرشیو موسیقی تان را کنار بگذارید. بنابراین همراه داشتن ابزاری که پیوسته بتواند شما را به اسپاتیفای متصل نگه دارد، بسیار اهمیت یافته. امروز، ولوو در MWC 2016 خبر از آمدن این اپلیکیشن به خودروهای جدیدش داد.

سه خودروی، S90 ،XC90 و V90، بهار امسال به اسپاتیفای تجهیز خواهند شد و راننده بدون استفاده از دستگاه موبایل یا تبلتی می تواند موسیقی را همواره از پنل خودروی خودش اجرا کند.

این کمپانی سوئدی می گوید که با اسپاتیفای رابطه نزدیکی داشته تا این ورژن از اپ را برای استفاده در خودرو توسعه دهد. ویژگی های خاصی مثل تشخیص دست نوشته به راننده کمک می کند تا موسیقی یا هنرمند مد نظرش را با سرعت بیشتری پیدا کند.

دیگر سرنشینان نیز می توانند با استفاده از Spotify Connect، کنترل کاملی روی محتوای پخش شده داشته باشند. با این حال، تنها کاربران پریمیوم می توانند روی خودروهای ولوو از این اپ بهره ببرند. با این حال اگر می خواهید ماهی ده دلار ذخیره کنید، بهتر است از یک کابل AUX یا فناوری بلوتوث استفاده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی