ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید تی وی انویدیا به مارشملو مجهز می شود

اواسط بهمن ماه بود که مارشملو برای تبلت شیلد انویدیا عرضه شد و بسیاری از دارندگان اندروید تی وی شیلد در انتظار آن ماندند اما حالا، این کمپانی آماده شده تا آخرین ساخته خود را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۳:۰۵

اواسط بهمن ماه بود که مارشملو برای تبلت شیلد انویدیا عرضه شد و بسیاری از دارندگان اندروید تی وی شیلد در انتظار آن ماندند اما حالا، این کمپانی آماده شده تا آخرین ساخته خود را نیز به مارشملو، مجهز کند.

برای آپگرید، باید دستگاه خود را روشن کنید و یک پنجره باز می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید Experience Upgrade 3.0 را نصب کنید یا خیر. با قبول این مسئله، دستگاه شما به اندروید 6.0.1 مارشملو به روز رسانی می شود.

پس از به روز رسانی، رابط کاربری بسیار نرم تر و روان تر خواهد شد و به طور کلی تجربه بهتری خواهید داشت. قابلیت جدیدی که با این آپدیت به شیلد تی وی افزوده می شود، بخش Permission ها است. در واقع حالا می توانید متوجه شوید که هر اپلیکیشن چه دسترسی هایی از شما می خواهد.

از همه مهم تر، به عنوان یک پلتفرم بازی، انویدیا رابط Vulkan را هم به دستگاه خود افزوده. با استفاده از وولکان، توسعه دهندگان می توانند به قدرت بیشتری دست پیدا کنند و بازی ها با کیفیت بهتری اجرا شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی