ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکسپریا Eye معرفی شد؛ نمونه کاربردی از دوربین مفهومی بسیار کوچک سونی

گجت ها و ابزارهای مفهومی که هر چند وقت یک بار در گوشه و کنار دنیا معرفی می شوند برای بسیاری از کاربران بسیار هیجان انگیز هستند چراکه این نوید را به آنها می دهند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۲۲

گجت ها و ابزارهای مفهومی که هر چند وقت یک بار در گوشه و کنار دنیا معرفی می شوند برای بسیاری از کاربران بسیار هیجان انگیز هستند چراکه این نوید را به آنها می دهند که می توانند روزی، به بخشی از زندگی و آینده شان بدل شوند.

در کنار این مساله، وقتی یک نمونه کاربردی از ایده و طرحی مفهومی ارائه می شود طولی نمی کشد که نسخه واقعی آن از راه می رسد. کنگره جهانی موبایل نیز عرصه ای برای تحقق این ایده هاست و از همین رو، سونی نیز با علم به این مساله، از جدیدترین گجت خود با نام اکسپریا Eye پرده برداشت؛ چشم اندازی مفهومی برای یک دوربین فوق العاده جمع و جور و پوشیدنی که به یک لنز واید مجهز شده است.

اکسپریا Eye همانطور که از نامش بر می آید نوعی چشم الکترونیکی است که به سادگی به لباس متصل شده یا حتی دور گردن قرار می گیرد و به لطف آن می توان بهترین تجربه را از دوربین های شناخته شده سونی آن هم در کوچک ترین شکل و ابعاد ممکن به ارمغان می آورد.

این دوربین که به یک لنز کروی 360 درجه مجهز شده آنطور که کمپانی سازنده اش می گوید کوچک ترین محصول ساخته شده در کلاس خود است و از نوعی تکنولوژی هوشمند شاتر بهره می برد که روی تشخیص صدا و چهره استوار است و به کاربران خود امکان می دهد ضمن لذت بردن از لحظات به یاد ماندنی زندگی، آنها را برای همیشه ثبت نماید.

گفتنی است که تا به حال حرفی در مورد زمان عرضه این محصول به میان نیامده و نمی دانیم قیمت آن در چه محدوده ای خواهد بود، با این حال روشن است که این تکنولوژی پوشیدنی می تواند طیف وسیعی از کاربران را با خود همراه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی