ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Vivo Xplay 5 با 6 گیگابایت رم به زودی معرفی می شود

برند Vivo برای بسیاری از کاربران که در خارج از آسیا زندگی می کنند آشنا نیست اما در چین، این برند به خاطر محصولات باکیفیت خود در کانون توجه کاربران قرار دارد. مدت هاست که خبر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۰

برند Vivo برای بسیاری از کاربران که در خارج از آسیا زندگی می کنند آشنا نیست اما در چین، این برند به خاطر محصولات باکیفیت خود در کانون توجه کاربران قرار دارد.

مدت هاست که خبر می رسد پرچمدار آتی این شرکت نخستین موبایل بهره مند از 6 گیگابایت رم خواهد بود که البته با در نظر داشتن این نکته که سال قبل سامسونگ ایده ساخت ماژول های حافظه 6 گیگابایتی LPDDR4 را مطرح نمود زیاد هم عجیب به نظر نمی آید.

حالا ظاهرا Vivo آماده می شود تا به دوران بعد از رم های 4 گیگابایتی ورود پیدا کند و در همین راستا امروز اعلام نمود که Vivo Xplay 5 همراه با 6 گیگابایت رم به زودی از راه می رسد و از چیپست اسنپدراگون 820 بهره می برد.

این رقم در نوع خود فوق العاده است، با این حال، نمی دانیم اسمارت فون جدید Vivo چطور قرار است از تمام این رم بهره بگیرد. شاید این کمپانی به شیوه ای دست یافته که به موجب آن می تواند بخشی از این حافظه را به واحد گرافیکی دستگاه اختصاص دهد اما فعلا نمی توان با اطمینان در این باره صحبت کرد.

قرار است که تلفن هوشمند Xplay 5 در تاریخ یازدهم اسفند ماه از راه برسد و این یعنی، انتظار می رود که ظرف روزهای آتی تبلیغات جامع و تمام و کمالی را برای این اسمارت فون شاهد باشیم.

پوسترهای تبلیغاتی متعددی که پیشتر برای این محصول منتشر شدند همگی نشان می دهند که نمایشگر دستگاه احتمالا از نوع 2K خواهد بود و وجود اسنپدراگون 820 و رم 6 گیگابایتی برای آن هم قبلا تایید گردیده است.

Vivo-Xplay-5-teaser

Vivo-Xplay-5-teaser (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza
    Alireza | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    این قضیه رم هم شده مث تعداد هسته های پردازنده

مطالب پیشنهادی