ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

رونمایی هایر از چهار تلفن هوشمند میان رده در MWC 2016

هایر یکی از شرکت های متعدد مستقر در چین است که در بازار های آسیا شناخته شده محسوب می شود. با اینکه اخیراً زیاد از این شرکت خبری نشنیده ایم، هایر نیز مثل بسیاری دیگر ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۶

هایر یکی از شرکت های متعدد مستقر در چین است که در بازار های آسیا شناخته شده محسوب می شود. با اینکه اخیراً زیاد از این شرکت خبری نشنیده ایم، هایر نیز مثل بسیاری دیگر از شرکت های فناوری در مراسم MWC بارسلونا حضور دارد و ترجیح داده است از تلفن های هوشمند خود رونمایی کند. شرکت یاد شده در این مراسم چهار دستگاه میان رده ی ساخته شده از فلز با نام های هایرفون V6، V4، L60، و L56 را معرفی کرد.

هایرفون V6

V6 قدرتمند ترین دستگاه از بین این چهار موبایل است و از صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا بهره می برد و چیپ هشت هسته ای ۶۴ بیتی MT6750 مدیاتک، و یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری روی آن سوار است. دوربین پشتی آن ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است. موبایل یاد شده با اندروید مارشملو و با قیمت ۳۴۹ یورو عرضه خواهد شد.

هایرفون V4

از طرف دیگر، هایرفون V4 از نمایشگری ۵.۵ اینچی فول اچ دی، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا بهره می برد. پشت آن دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد و چیپ هشت هسته ای ۶۴ بیتی مدیاتک قلب تپنده ی آن را تشکیل می دهد؛ اما مدل دقیق آن ذکر نشده است. روی این مدل اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی نصب خواهد بود و یک اسکنر اثر انگشت نیز پشت آن قرار دارد. این دستگاه در رنگ های خاکستری، طلایی، نقره ای، رزگلد، و با قیمت ۲۷۹ یورو عرضه خواهد شد.

هایرفون L60

موبایل L60 از چیپ چهار هسته ای ۶۴ بیتی MT6735 مدیاتک، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا بهره می برد. نمایشگر ۵.۲ اینچی آن رزولوشن ۷۲۰p دارد و اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی به صورت پیش فرض روی آن نصب است. پشت آن نیز اسکنر اثر انگشت و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد. این دستگاه در رنگ های طلایی، صورتی، و نقره ای عرضه می شود و قیمت آن ۲۴۶ یورو خواهد بود.

هایرفون L56

L56، نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی قابل ارتقا دارد. چیپ چهار هسته ای ۶۴ بیتی MT6735 مدیاتک روی آن سوار و اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی روی آن نصب است. پشت آن دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد. وزن آن ۱۲۲ گرم، و ضخامت آن نیز ۷.۳ میلیمتر است.

هنوز تاریخ عرضه ی هیچ یک از این چهار تلفن هوشمند میان رده ی شرکت هایر مشخص نیست. بنابراین اگر به هر یک علاقه مندید برای خواندن اطلاعات تکمیلی با دیجیاتو همراه باشید.

Haier-MWC-2016-phones_1 HaierPhone-L56_1 HaierPhone-L60_1 HaierPhone-V4_1 HaierPhone-V6_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    هایر جون همون لوازم خونگی رو تولید کنی ثوابش بیشتره!

مطالب پیشنهادی