ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیرعامل موتورولا و سرنوش برند
تکنولوژی

سرنوشت نام Motorola و برند Moto از زبان مدیرعامل آن

آنطور که از صحبت های جدید Rick Osterloh، مدیرعامل موتورولا بر می آید، قرار نیست نام «Motorola» به طور کامل حذف شود، اما از این پس به ندرت این نام را روی یک کالای مصرفی خواهیم دید. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۵۰

آنطور که از صحبت های جدید Rick Osterloh، مدیرعامل موتورولا بر می آید، قرار نیست نام «Motorola» به طور کامل حذف شود، اما از این پس به ندرت این نام را روی یک کالای مصرفی خواهیم دید.

آقای استروله در این باره می گوید که شرکتش در آینده بیشتر روی برند Moto و لوگوی Bat Wing تمرکز خواهد کرد، اما Motorola همچنان به عنوان شاخه موبایل ساز لنوو به حیات خود ادامه خواهد داد.

او اضافه می کند: «در اصل شیوه کار ما تفاوت چندانی با زمان مالکیت گوگل نخواهد داشت. ما قرار است از نام لنوو و برند Moto به طور همزمان در سیاست های بازاریابی خود بهره ببریم.»

احتمال می رود از معدود مواردی که ما همچنان شاهد استفاده از نام کامل Motorola باشیم، در عرضه اسمارت فون های سری Droid تحت قرارداد اپراتور Verizon باشد، چراکه این موبایل ها به طور سنتی همواره با عنوان Droid by Motorola شناخته می شده اند. Osterloh اعلام داشته که آنها در حال مذاکره با Verizon برای توافق بر سر شیوه عرضه نسل آتی این تلفن های هوشمند هستند.

مدیرعامل این کمپانی باسابقه تاکید دارد که آنها همچنان به تولید سری Moto G و Moto E ادامه خواهند داد. قرار است از این پس موبایل های میان رده و اقتصادی لنوو با برند Vibe و پرچمداران و بالارده ها تحت برند Moto تولید شوند.

Osterloh تاکید دارد که هدف برند Moto ورود به رقابت مستقیم با بزرگان این عرصه از جمله اپل، سامسونگ و ال جی است. او معتقد است که چنین پتانسیلی در تیم تحت سرپرستی او وجود دارد.

طبق گفته های او فعلاً قرار نیست برند Vibe لنوو در آمریکای شمالی عرضه شود، اما با توجه به تمایل روز افزون کاربران به موبایل های ارزان قیمت، هیچ بعید نیست که این سیاست در آینده تغییر کند.

مدیرعامل Motorola در انتها تایید می کند که تیم های طراح دو برند زیر مجموعه لنوو همکاری تنگاتنگی برای تولید اسمارت فون ها و به اشتراک گذاری تکنولوژی ها خواهند داشت، اما در عین حال همواره تلاش می شود که وجوه تمایز این دو برند دست نخورده باقی بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Samiple
    Samiple | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    منم با بقیه موافقم بهتره یه تغییری توی سایت ایجاد شه از تکراری بودن دربیاد

مطالب پیشنهادی