ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سن دیسک از یک کارت حافظه microSD با سرعت انتقال ۲۷۵ مگابایت در ثانیه پرده برداشت

سن دیسک اخیراً از تازه ترین کارت حافظه microSD خود با نام Extreme PRO microSDXC UHS-II پرده برداشته است، محصولی که به طور خاص برای دوربین هایی با قابلیت فیلمبرداری 4K ساخته شده و به ادعای سازنده، سریع ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۲۰

سن دیسک اخیراً از تازه ترین کارت حافظه microSD خود با نام Extreme PRO microSDXC UHS-II پرده برداشته است، محصولی که به طور خاص برای دوربین هایی با قابلیت فیلمبرداری 4K ساخته شده و به ادعای سازنده، سریع ترین نمونه در نوع خود است.

این کارت حافظه در ۲ ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت تولید شده و سرعت انتقال داده ها در هر دو ظرفیت به ۲۷۵ مگابایت در ثانیه می رسد تا ذخیره سازی ویدیوهای 4K در سریع ترین زمان ممکن انجام گیرد.

سازنده ۳ ماهه دوم سال جاری میلادی را برای عرضه این دو کارت حافظه در نظر گرفته و قیمت محصول ۱۸۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و ۳۰۰ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود، که البته یک کارت خوان USB 3.0 نیز همراه هر دو مدل ارائه خواهد شد.

سن دیسک علاوه بر این محصول دیگری را نیز با نام Ultra USB Type-C Flash Drive رونمایی کرده که یک حافظه جانبی ۱۲۸ گیگابایتی برای دستگاه های مجهز به درگاه جدید USB Type-C به حساب می آید.

این مدل از فناوری USB 3.1 پشتیبانی می کند و با سرعت انتقال داده ۱۵۰ مگابایت در هر ثانیه، سریع ترین حافظه مبتنی بر درگاه Type-C ساخته شده توسط این شرکت تاکنون است.

در پایان لازم است اشاره کنیم که سازنده این محصول را در ظرفیت های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به تولید رسانده و به ترتیب قیمت های ۲۰، ۳۰ و ۵۰ دلار را نیز برای آنها در نظر گرفته است، اما در مورد زمان عرضه به بازار اطلاعی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی