ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر روابط عمومی سابق اپل به استخدام توئیتر درآمد

توئیتر به تازگی ناتالی کِریس، مدیر روابط عمومی سابق اپل را به سمت نایب رئیسی بخش ارتباطات جهانی خود منصوب کرده است. کریس یکی از مدیران بسیار کارآمد اپل محسوب می شد که این کمپانی را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۲:۵۰

توئیتر به تازگی ناتالی کِریس، مدیر روابط عمومی سابق اپل را به سمت نایب رئیسی بخش ارتباطات جهانی خود منصوب کرده است. کریس یکی از مدیران بسیار کارآمد اپل محسوب می شد که این کمپانی را در عرضه محصولات مختلفی همچون آیپاد و اپل واچ یاری کرده بود.

جک دورسی مدیر عامل توئیتر ساعاتی پیش با انتشار یک توئیت، ورود کریس به کمپانی تحت ریاستش را تبریک گفته است. اخبار منتشره حاکی از آنند که هیئت رئیسه توئیتر تقریبا از یک ماه پیش، برای انتصاب کریس در سمت نایب رئیسی بخش ارتباطات جهانی کمپانی به اتفاق نظر رسیده بودند تا اینکه امروز، بالاخره این تصمیم عملی شد.

استخدام کریس، اقدام بزرگ و مهمی از جانب توئیتر محسوب می شود. گفتنی است که ناتالی کریس با ورود به توئیتر جایگزین گابریل استریکر شده، که جولای سال گذشته از این کمپانی جدا شد و به گوگل پیوست.

کریس آپریل سال گذشته از اپل جدا شد و قصد داشت که پس از این کار، خودش را بازنشسته کند. یک سال پیش از این موضوع، زمزمه هایی از شانس بالای او برای هدایت تیم ارتباطات اپل پس از ترک مدیرش به گوش می رسید، اما در نهایت این سمت به فرد دیگری واگذار شد و کریس یک هفته پس از آن کمپانی اپل را ترک نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی