ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسواک هوشمند Oral-B از دوربین تلفن همراه استفاده می کند

شرکت صاحب نام Oral-B در کنگره جهانی موبایل 2016 از مسواک جدید خود تحت عنوان Oral-B Genius رونمایی کرد. این مسواک از سنسورهای تشخیص موقعیت بهره می برد و می توانید با استفاده از دوربین تلفن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۵۰

شرکت صاحب نام Oral-B در کنگره جهانی موبایل 2016 از مسواک جدید خود تحت عنوان Oral-B Genius رونمایی کرد. این مسواک از سنسورهای تشخیص موقعیت بهره می برد و می توانید با استفاده از دوربین تلفن همراه خود از آن استفاده کنید.

سنسور مذکور با دوربین تلفن همراه به شما کمک می کنند تا هیچ نقطه ای را جای نگذارید و به خوبی نقاط کور را هم مسواک بزنید. این اطلاعات از طریق اپلیکیشن مخصوص Oral-B روی تلفن همراه شما همزمان نمایش داده می شود. علاوه بر موردی که گفته شد، سنسورها اطلاعاتی نظیر میزان فشار وارد شده بر دندان و لثه و همچنین مدت زمان مسواک زدن را هم به کاربر خود اطلاع می دهد.

مسواک جدید بخش های چرخنده ای هم دارد که کار مصرف کننده را ساده تر کرده و پروسه تمیز کردن دندان ها را سرعت بخشیده. Oral-B می گوید میزان فشار بی از حدی که هر فردی هنگام استفاده از مسواک به لثه وارد می کند، علت اصلی سایش و خون ریزی آن ها بوده. بنابراین با بهره گیری از تکنولوژی این شرکت می توان متوجه فشار بیش از حد شد. وقتی فشار زیاد باشد، سر چرخنده نیز از سرعت خود می کاهد.

یک تایمر مخصوص نیز مسئله را یادآور می کند که پروسه مسواک زدن باید حداقل 2 دقیقه طول بکشد (30 ثانیه برای هر یک از چهار بخش فک های بالا و پایین).

یک باتری لیتیوم-یونی برای مسواک در نظر گرفته شده که برای دو هفته کفایت می کند (اگر بیشتر از دو هفته شارژ نگه داشت، به دلیل کم کاری شما در مسواک زدن است). یک نگهدارنده مخصوص برای تلفن هم در نظر گرفته شده که می توانید آن را هم سطح با سر خودتان روی دیوار یا آینه دستشویی قرار دهید.

مسواک Genius از یک سیستم نورپردازی 360 درجه با بهره گیری از 12 رنگ مختلف نیز بهره می برد. اگر علاقه مند به خرید این مسواک جدید شده اید، تا ژولای (تابستان) امسال منتظر بمانید. هنوز قیمت دستگاه مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی