ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه اولیه موبایل خورشیدی Kyocera معرفی شد

شرکت Kyocera پارسال در کنگره جهانی موبایل تلفنی هوشمندی را معرفی کرد که دارای شارژ خورشیدی داخلی بود. آنچه که این طرح مفهومی را جذاب می کرد، ساختار آن بود. صفحات خورشیدی به جای این که ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۱

شرکت Kyocera پارسال در کنگره جهانی موبایل تلفنی هوشمندی را معرفی کرد که دارای شارژ خورشیدی داخلی بود. آنچه که این طرح مفهومی را جذاب می کرد، ساختار آن بود. صفحات خورشیدی به جای این که بیرون دستگاه روی بدنه آن قرار بگیرند، درون نمایشگر و بین LCD و پنل لمسی آن قرار داشتند.

حالا این شرکت در همکاری با شرکت فرانسوی Sunpartner Technologies که در زمینه فناوری های خورشیدی تخصص دارد، به ایده اش جامه عمل پوشانده، نمونه اولیه چنین موبایلی را ساخته و در نمایشگاه امسال در معرض نمایش قرار داده است. این نمونه اولیه نمایشگری 5 اینچی دارد و مبتنی بر اندروید کار می کند. اما اصل ماجرا باطن آن است: 3 دقیقه دریافت نور خورشید انرژی مورد نیاز برای 1 دقیقه مکالمه را فراهم می کند.

مدل قبلی به 5 دقیقه دریافت نور برای 1 دقیقه مکالمه نیاز داشت. شرکت Sunpartner Technologies هم اعلام کرده که این نسخه، مدل بهبود یافته است. Kyocera اپلیکیشنی را نیز برای اطلاع از وضعیت شارژ طراحی کرده تا کاربر بتواند متوجه شود آیا در شرایط نوری فعلی می تواند موبایل خود را شارژ کند یا خیر و بر این اساس، بتواند بهترین شرایط را برای دریافت شارژ خورشیدی فراهم کند.

تیم سایت انگجت سعی کرد که زمان وب گردی را نیز اندازه گیری کند اما به آن ها این اجازه داده نشد و در عوض کارمند شرکت Sunpartner به آن ها گفت که شارژ خورشیدی برای وب گردی بیشتر از مکالمه دوام می آورد. تا زمانی که این فناوری به بازار عرضه نشود نمی توان نظر محکمی داد اما می دانیم که این شرکت در حال آزمون و خطای فناوری های مختلفی از جمله فناوری های خورشیدی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی