ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس خبری سونی در MWC 2016 [پایان یافت]

سونی را می توان یکی از پیشروان دنیای تکنولوژی دانست که حتی قبل از نام های بزرگی همچون سامسونگ و اپل مشغول ابداع و نوآوری در این عرصه بوده است. کمپانی ژاپنی اگرچه در طی سال ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۲

سونی را می توان یکی از پیشروان دنیای تکنولوژی دانست که حتی قبل از نام های بزرگی همچون سامسونگ و اپل مشغول ابداع و نوآوری در این عرصه بوده است.

کمپانی ژاپنی اگرچه در طی سال های اخیر و خصوصاً در برخی از واحد های خود همچون موبایل با چالش های متعددی رو به رو بوده ولی هنوز هم امیدوارانه به آینده می نگرد و بر این باور است که می تواند یکبار دیگر روزهای خوش گذشته را تجربه نماید.

شرکت یاد شده امسال نیز در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون حضور دارد و برای امروز سه شنبه راس ساعت ۱۱ صبح کنفرانس خبری را ترتیب داده است. هنوز مشخص نیست که ژاپنی ها در این رویداد می خواهند از چه چیزی پرده بردارند ولی بعید به نظر می رسد که پرچمداران تازه ای در راه باشند.

برخی منابع گمانه زنی کرده اند که سونی یک ایرباد وایرلس را آماده سازی نموده و با خود به اسپانیا آورده و البته دیروز نیز شاهد لو رفتن تصویری از یک موبایل تازه ی این شرکت بودیم که حدس زده می شد پتانسیل معرفی در MWC 2016 را داشته باشد.

دیجیاتو در همین پست و از ساعت ۱۱:۰۰ صبح دوشنبه سوم اسفند ماه، از طریق وبلاگ نویسی زنده به پوشش کنفرانس خبری سونی در MWC 2016 خواهد پرداخت و از شما نیز دعوت به عمل می آوریم تا در طی این رویداد با ما همراه باشید.

این صفحه به صورت خودکار بروزرسانی (Refresh) می شود

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • سعید
    سعید | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    آقای مقدری لذت بردیم از پوشش خبری شما این چند روز خسته نباشین

  • حصین
    حصین | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    من سونیz5دارم عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی