ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک از اسمارت فون مقاوم Toughpad FZ-N1 رونمایی کرد

اواسط دهه نود میلادی، کمپانی نام آشنای پاناسونیک با لپ تاپ های سری ToughBook اش سلطان بلامنازع بازار نت بوک های مقاوم محسوب می شد. اما کمپانی مورد بحث طی سالیان اخیر، سخت در تلاش بوده تا خصوصیت مقاومت و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۷

اواسط دهه نود میلادی، کمپانی نام آشنای پاناسونیک با لپ تاپ های سری ToughBook اش سلطان بلامنازع بازار نت بوک های مقاوم محسوب می شد. اما کمپانی مورد بحث طی سالیان اخیر، سخت در تلاش بوده تا خصوصیت مقاومت و سختی محصولات خود را این بار با سری موبایل های ToughPad مجددا در بازار مطرح نماید.

در راستای همین سیاست، پاناسونیک امروز و طی نمایشگاه MWC 2016 از یک تلفن هوشمند مقاوم جدید و مبتنی بر اندروید تحت عنوان ToughPad FZ-N1 رونمایی به عمل آورده است.

گجت مذکور از یک پردازنده اسنپدراگون هشت هسته ای (با مدلی نامشخص)، دو گیگابایت رم، نمایشگر 4.7 اینچی با وضوح تصویر 720p، شانزده گیگابایت حافظه داخلی و امکانات ارتباطی همچون جی پی اس، NFC، بلوتوث 4.1، وای فای و درگاه میکرو USB بهره می برد. باتری FZ-N1  هم قابل تعویض بوده و طبق ادعای پاناسونیک، می تواند "فراتر از هشت ساعت شیفت کاری" دستگاه را برای صاحبانش روشن نگه دارد.

PAN-N1F1-sidebyside-2

البته اگر باتری دستگاه برای هشت ساعت کاری برایتان کافی نبود، پاناسونیک گزینه هایی را نیز برای افزایش عمر باتری در نظر گرفته تا از FZ-N1 بتوان در دو شیفت کاری کامل استفاده کرد.

اگرچه FZ-N1 از منظر سخت افزاری در دسته گجت های میان رده قرار می گیرد، اما مقاومت استثنایی آن به آب، ضربه و گرد و غبار است که آن را به محصولی متمایز بدل نموده. این اسمارت فون می تواند افتادن از ارتفاع 1.8 متری را تحمل کند، و ضمنا تست 2000 مرتبه سقوط متوالی از ارتفاع یک متری را با موفقیت و بدون بروز هیچ مشکلی پشت سر گذاشته است.

ToughPad جدید پاناسونیک به آب و گرد و غبار مقاوم است، و می توان آن را طبق استانداردهای IP65 و IP67، به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب نگاه داشت.

پاناسونیک FZ-N1 با وجود این بدنه مستحکم و تخریب ناپذیر، قیمت نسبتا بالایی دارد. گجت مذکور در ماه مارس سال جاری با قیمت 1499 دلار در اختیار مشتریان خاصش قرار خواهد گرفت که البته این قیمت تنها برای نسخه Wi-Fi Only دستگاه در نظر گرفته شده. طبق گفته پاناسونیک، مدل نرمالی از FZ-N1 هم به بازار خواهد آمد که البته قیمت آن هنوز مشخص نگردیده است.

BW-Toughpad-N1-F1-Barcode-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • iwiwdead
    iwiwdead | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    به نظرم این گوشی ظاهرش عالیه و البته برای عموم مردم ساخته نشده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی