ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Incipio از کاورهای مخصوص گجت های گلکسی S7 و S7 اج رونمایی کرد

کمپانی Incipio که سالهاست در زمینه تولید کاور و کیس محافظ برای اسمارت فون و تبلت فعالیت می کند، امروز از کاورهای مخصوص خود برای پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 و S7 اج رونمایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۴

کمپانی Incipio که سالهاست در زمینه تولید کاور و کیس محافظ برای اسمارت فون و تبلت فعالیت می کند، امروز از کاورهای مخصوص خود برای پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 و S7 اج رونمایی کرد.

از آنجا که این دو گجت در تاریخ 11 مارس (برابر با 21 اسفند) وارد بازار می شوند، کمپانی Incipio هم تصمیم گرفته تا کاورهای مخصوص آنها را طی همان روز به بازار عرضه کند، تا خریداران گلکسی S7 و S7 Edge بتوانند به کمک آنها از روز اول خرید، از اسمارت فون های جدیدشان محافظت نمایند.

Incipio در مجموع سه سری کاور برای پرچمداران جدید سامسونگ ارائه می کند: سری DESIGN، سری PERFORMANCE و سری CORE. سری نخست کاورهای شفافی هستند که بیشتر از جنبه طراحی و زیبایی اهمیت دارند. اما اگر کاوری برای محافظت در برابر ضربه می خواهید، باید به سراغ سری PERFORMANCE بروید که کاورهایش در پنج ضخامت مختلف عرضه می شوند.

گفتنی است که تمامی کاورهای سری PERFORMANCE از استاندارد محافظت نظامی برخوردار بوده و در برابر شوک مقاوم هستند. اما سری آخر یعنی CORE، کاورهای ممتاز Incipio به شمار می آیند که بیش از سایر محصولات این کمپانی با استقبال مشتریان مواجه گشته اند.

هنوز قیمت هیچ کدام از این کاورها اعلام نشده، اما به احتمال زیاد تا یکی دو هفته آینده بتوانید از آنها مطلع گردید.

Incipio-Core-Series_Samsung-Galaxy-S7 Incipio-Core-Series_Samsung-Galaxy-S7-edge Incipio-Design-Series_Samsung-Galaxy-S7 (1) Incipio-Design-Series_Samsung-Galaxy-S7-edge Incipio-Performance-Series_Samsung-Galaxy-S7 Incipio-Performance-Series_Samsung-Galaxy-S7-edge

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shahab
    shahab | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    هر چه قدر خود سامسونگ لوازم جانبی های نسبتا بدی برای این گوشی داد بقیه دارن جبران میکنن

    • ...
      ... | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      تعصبی تو مگه دیدی که میگی بدن؟

مطالب پیشنهادی