ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت: بیلد جدید ویندوز 10 موبایل را روی لومیا 550 نصب نکنید

اگر پیگیر اخبار بوده باشید شاید بدانید که در پیش نمایش بیلد 14267 ویندوز 10 باگی پیدا شده و پیرو همین امر و در طی مراسم نمایش ویندوز اینسایدر، مایکروسافت از کاربران لومیا 550 تقاضا ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اگر پیگیر اخبار بوده باشید شاید بدانید که در پیش نمایش بیلد 14267 ویندوز 10 باگی پیدا شده و پیرو همین امر و در طی مراسم نمایش ویندوز اینسایدر، مایکروسافت از کاربران لومیا 550 تقاضا نمود تا این نسخه را دانلود و نصب نکنند. به موجب این باگ پورت USB دستگاه از کار می افتد و شارژ شدن یا انتقال داده با آن غیر ممکن می شود.

مدیر اجرایی شرکت ساکن ردموند، «گابریل آیول» نیز در این رابطه بیان داشته آن دسته از دارندگان لومیا 550 که موبایل خود به بیلد جدید آپدیت نموده اند، بهتر است دوباره به بیلد 10586 باز گردند و برای این منظور نیز باید با استفاده از پورت یو اس بی اسمارت فون خود را با پی سی سینک کنند. سپس در ادامه، گزینه Windows Device Recovery Tool را باز نموده و My device was not detected را انتخاب نمایند. به این ترتیب، ابزار ریکاوری دستگاه های ویندوزی، تلفن هوشمند شما را شناسائی نموده و بیلد قبلی را دوباره برایتان نصب می نماید.

با اینکه گفتیم بیلد 14267 اشکالی دارد که باید برطرف گردد، اما پس از رفع باگ یاد شده این آپدیت امکانات جدید و جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به طور مثال می توان به آیکون جستجوی موسیقی در بالای سمت راست صفحه ی کورتانا اشاره کرد. برای دانستن نام آهنگی که در حال اجراست فقط کافیست کورتانا را باز کرده و روی آیکون کلیک کنید.

در بیلد 14267، مایکروسافت Word Flow را نیز برای نوار آدرس در مرورگر اج فعال نموده است. بعلاوه، به موجب این به روز رسانی باز کردن صفحه های InPrivate در مرورگر یاد شده آسان تر خواهد بود. درست در کنار آیکون تب های جدید، کلیدی وجود درد که می توانید برای جستجوهای محرمانه آن را فشار دهید. همچنین پنجره ای در Edge باز می شود که آغاز دانلود را به کاربر یادآوری می نماید و به واسطه ی آن اگر فایلی به اشتباه در حال بارگذاری باشد را می توانید متوقف نمائید.

از دیگر به روزرسانی های بیلد یاد شده می توان به امکان اضافه شدن عکس ها به پیام های اسکایپ اشاره نمود که با کلیک روی آیکون گیره کاغذ در پائین سمت چپ نمایشگر می توانید این کار را انجام دهید. یا حتی قادر خواهید بود با دوربین عکسی گرفته و آن را به پیغام اسکایپ خود پیوست نمائید.

در آخر جا دارد یادآوری نمائیم تمامی این امکانات جدید برای دارندگان اسمارت فون لومیا 550 قابل استفاده نیستند و این دسته از کاربران باید منتظر باشند تا مایکروسافت باگ این بیلد را برطرف نماید تا آنها بتوانند از ویژگی های جدید ویندوز 10 موبایل بهره مند گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    مگه اینها قبل از انتشار تست نمیکنن؟!

مطالب پیشنهادی