ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین محصول مایکروسافت گاراژ منتشر شد: اپلیکیشن Hub Keyboard برای گجت های اندرویدی

مایکروسافت در ادامه سیاست عرضه محصولات نرم افزاری اش برای پلتفرم های رقیب، به تازگی یک اپلیکیشن کیبورد ویژه تحت عنوان Hub Keyboard را برای گجت های اندرویدی منتشر کرده. کیبورد جدید مایکروسافت، بسته به چیزی که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۳:۰۰

مایکروسافت در ادامه سیاست عرضه محصولات نرم افزاری اش برای پلتفرم های رقیب، به تازگی یک اپلیکیشن کیبورد ویژه تحت عنوان Hub Keyboard را برای گجت های اندرویدی منتشر کرده.

کیبورد جدید مایکروسافت، بسته به چیزی که در حال تایپ کردنش هستید می تواند گزینه های مختلفی را به شما پیشنهاد دهد. هاب کیبورد از تاریخچه ای برخوردار است که می تواند با سرعتی بالا، لینک های فایل های سند کپی شده در کلیپ بورد را جستجو کرده و به سرعت برای کاربر به نمایش درآورد.

به مدد این قابلیت، دیگر نیازی نیست که برای دسترسی به لینک ها کیبوردتان را ببندید و در اپلیکیشن های دیگر به جستجو بپردازید. مضاف بر این، هاب کیبورد از آیکنی اختصاصی برای وارد کردن اطلاعات مخاطبین به متن هم بهره می برد و می تواند به صورت ریل تایم، کلماتی که تایپ می کنید را هم برایتان ترجمه کند.

Hub Keyboard 1

مشخص است که هدف مایکروسافت از طراحی هاب کیبورد، تسهیل تایپ و افزایش سرعت آن برای کاربران سیستم عامل اندروید بوده. کیبورد مذکور تا حد زیادی قابل شخصی سازی است، و می تواند الگوی رفتاری و احتیاجات شما را به مرور یاد بگیرد، اما هنوز مشخص نیست که آیا غول نرم افزاری در این کیبورد از تکنولوژی پیش بینی کلمات SwiftKey (کمپانی توسعه دهنده کیبوردی با همین نام که ماه گذشته توسط مایکروسافت خریداری شد) استفاده کرده است یا خیر؟

هاب کیبورد را می توانید همین حالا، به رایگان و با حجم 12 مگابایت از گوگل پلی دانلود کنید. چنانچه در دانلود از پلی استور به مشکل برخوردید، دانلود هاب کیبورد از وبسایت APK Mirror می تواند راه گشای مشکل تان باشد.

Hub Keyboard

Hub Keyboard

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی
    علی | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    من سالهاست از touchpal استفاده می کنم و فوق العاده راضی هستم. چند وقت پیش هم ویژگی های پرایمش رو رایگان کرد. کار کردن باهاش چند روزی زمان می خواد تا عادت کنین ول بعد اون دیگه هیچی استفاده نخواهین کرد.

  • behnam
    behnam | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی خوب و دقیقه ولی فارسی رو ساپورت نمیکنه و در ضمن نسخه نهایی نیست ورژن 0.9 هستش
    اگر فارسی تایپ نمیکنید حتما دان کنیدکه خیلی عالیه

  • Mehdi
    Mehdi | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    Arrow و next
    که خیلی خوبن. اینم باید یه امتحان کنم.

مطالب پیشنهادی