ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Actiongram به دارندگان هولولنز اجازه ساخت ویدیوهای واقعیت افزوده را خواهد داد

مایکروسافت در حال حاضر روی اپلیکیشنی برای هدست واقعیت افزوده هولولنز خود کار می کند که ظاهرا به کاربر اجازه می دهد تا ویدیوهایی کوتاه با استفاده از این تکنولوژی پدید آورند. به گفته کاربر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

مایکروسافت در حال حاضر روی اپلیکیشنی برای هدست واقعیت افزوده هولولنز خود کار می کند که ظاهرا به کاربر اجازه می دهد تا ویدیوهایی کوتاه با استفاده از این تکنولوژی پدید آورند. به گفته کاربر WalkingCat در وب سایت توییتر، اپلیکیشن Actiongram امکان تولید و ادیت محتویات ویدیویی را برای کاربران هولولنز فراهم خواهد کرد و می توان به صورت همزمان با آن، به تعامل با اشیای دنیای واقعی نیز پرداخت.

مایکروسافت قصد دارد که با اپلیکیشن Actiongram خود، تجاربی جدید برای خریداران هدست هولولنز فراهم آورد و در همین حال، از پتانسیل های هدست مورد بحث نیز نهایت استفاده را ببرد. باید توجه داشت که Actiongram عملکردی همانند اپلیکیشن های مشابه دارد و از آن می توان برای تولید ویدیوهای کوتاه 30 ثانیه و اشتراک گذاری آن با دوستان استفاده کرد.

همان طور که در ویدیوی زیر می توان دید، کاربر با استفاده از Actiongram به مجموعه ای از هولوگرام های از پیش تعیین شده دست خواهد یافت که می توان آن ها را روی فضا و اشیای واقعی مورد استفاده قرار داد. البته فعلا مشخص نیست که در آینده چه امکاناتی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد و در حال حاضر، تنها محتویاتی که در گالری Actiongram به چشم می خورد، تصاویر هولوگرام غیرمتحرک است.

در نهایت باید خاطر نشان کرد که بدون شک، انتشار این اپلیکیشن از سوی ساکنین ردموند، به توسعه دهندگان اجازه خواهد داد تا با سهولت بیشتری به تولید محتوا برای هولولنز بپردازند. در پایین، می توانید ویدیوی توضیحات یکی از توسعه دهندگان اپلیکیشن مورد بحث را درباره شیوه کارکرد آن مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی