ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با MADOSMA Q601 آشنا شوید؛ تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل با پشتیبانی از قابلیت Continuum

تاکنون شاهد عرضه تلفن های هوشمند مختلفی برای پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل در کشور ژاپن بودیم و Mouse Computer نیز یکی دیگر از تولید کنندگان ژاپنی است که قصد دارد یک مدل ۶ اینچی و مجهز ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۵

تاکنون شاهد عرضه تلفن های هوشمند مختلفی برای پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل در کشور ژاپن بودیم و Mouse Computer نیز یکی دیگر از تولید کنندگان ژاپنی است که قصد دارد یک مدل ۶ اینچی و مجهز به همین سیستم عامل را، با نام MADOSMA Q601 به بازار عرضه نماید.

این شرکت البته پیشتر هم یک تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز ۸.۱ را با نام MADOSMA به بازار عرضه کرده بود، اما مدل Q601 قرار است یک محصول مابین میان رده تا پرچمدار باشد که از ویژگی Continuum ویندوز ۱۰ موبایل نیز پشتیبانی می کند، قابلیتی که استفاده از این تلفن هوشمند به شکل کامیپوتر شخصی را امکان پذیر خواهد ساخت.

اما این محصول برای ایفای چنین نقشی نمی تواند بر سخت افزار رده اقتصادی تکیه کند، در نتیجه سازنده خصوصیاتی مثل چیپست اسنپدراگون ۶۱۷، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را برای Q601 در نظر گرفته و از دیگر خصوصیات دستگاه نیز می توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که هنوز مشخص نیست آیا Mouse Computer قصد دارد داک اختصاصی خود را برای استفاده از ویژگی Continuum توسط Q601 ارائه کند یا خیر. علاوه بر این، قیمت و تاریخ عرضه نیز از دیگر جزئیاتی هستند که هنوز اطلاعی در مورد آنها در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی