ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فراتر از خاک آمریکا؛ هوآوی هم به ائتلاف ضد FBI پیوست

پس از گوگل، فیسبوک، توییتر، مایکروسافت و بسیاری دیگر از کمپانی های بزرگ آمریکایی، حالا نوبت به شرکت چینی هوآوی رسیده تا حمایت خود را از تیم کوک و اپل در برابر درخواست دادستانی آمریکا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

پس از گوگل، فیسبوک، توییتر، مایکروسافت و بسیاری دیگر از کمپانی های بزرگ آمریکایی، حالا نوبت به شرکت چینی هوآوی رسیده تا حمایت خود را از تیم کوک و اپل در برابر درخواست دادستانی آمریکا و FBI اعلام کند.

ریچارد یو، از مدیران ارشد کمپانی هوآوی در کنگره جهانی موبایل به خبرنگاران گفت: «این بسیار مهم است و ما با آن ها موافقیم. حفاظت از حریم شخصی برای هوآوی بسیار مهم است و ما هزینه بسیاری برای آن می کنیم، چرا که برای مشتریان ما اهمیت بسیاری دارد.»

وی ادامه می دهد: «تیم کوک برای حفظ آن تلاش می کند، و برای ما این بسیار مهم است. فکر می کنم درک دولت از اینکه چرا ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم اهمیت دارد. کارهایی هست که می توانیم انجام دهیم اما برخی اعمال نیز امکان پذیر نیستند.»

از ریچارد یو پرسیده شد اگر چنین درخواستی از هوآوی شود آن ها چه خواهند کرد و وی گفت که روی مسائلی که به نفع مشتری خواهد بود تمرکز و اصرار دارند.

در دسامبر سال گذشته میلادی، یک زوج با به قتل رساندن 14 نفر و زخمی کردن 22 نفر دیگر در یک مهمانی آخر سال واقع در سن برناردینو، موجی از وحشت را به راه انداختند. دولت قصد دارد تا با دور زدن قفل آیفون این زوج، اطلاعات بیشتری از انگیزه قتل و اهداف این حمله را به دست آورد اما اهالی تکنولوژی این اتفاق را به ضرر اعتبار خود می دانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    چین که خودش بزرگترین جاسوس دنیاست. هواوی اول یه فکری برای جاسوسی دولت خودش با او قوانین مسخرش کنه بعد فکر FBI باشه

  • فرمانده همیلتون
    فرمانده همیلتون | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    همش فیلم و دروغه ...تمام سیستمهای مخابراتی آمریکا و شرکت های سازنده گوشی در آمریکا و خود سامسونگ به نحوی با سازمانهای جاسوسی آمریکا همکاری میکنند .که اگر همکاری نکنند اون وقت خبری از اجازه حیات ندارند.

مطالب پیشنهادی