ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل تلگرام نیز حمایت خود از اپل را اعلام کرد

تلگرام، سرویس پیام رسانی که در سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرد و قابلیت رمزگذاری پیام ها را در اختیار کاربران گذاشته، امروز در بلاگ رسمی خود اعلام نمود که به شکل ماهانه ۱۰۰ میلیون ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

تلگرام، سرویس پیام رسانی که در سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرد و قابلیت رمزگذاری پیام ها را در اختیار کاربران گذاشته، امروز در بلاگ رسمی خود اعلام نمود که به شکل ماهانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

از زمان تاسیس، تاکید و تمرکز تلگرام بر مبحث حریم خصوصی و رمزگذاری داده ها بوده و موسسین آن بارها در مجامع عمومی و خبری بیان داشته اند که هدف اول آنها، کسب درآمد نیست.

این اپلیکیشن از رمزگذاری سر به سر (E2EE) بهره برده تا امکان مشاهده آنها برای هکرها مهیا نباشد، هرچند که در مناظرات اخیر اظهار شده که تروریست ها می توانند از چنین تکنولوژی هایی برای اقدامات و برنامه ریزی های خود بهره گیرند.

در حالی که تلگرام به رمزگذاری داده های کاربران متعهد باقی مانده، مدتی پیش از فعالیت کانال های تروریستی و غیر اخلاقی جلوگیری به عمل آورد.

حال مدیر عامل این سرویس پیام رسان، آقای «پاول دورف» (Pavel Durov) در مصاحبه ای با فاننشال تایمز، حمایت خود از اپل در برابر FBI را اعلام نمود.

وی در همین رابطه می گوید: «جوامع مختلف باید در این مورد بحث کرده و ببیند کدام را می خواهند؛ امنیت بالاتر یا حریم خصوصی غیر قابل نفوذ. من باور دارم نباید کاربران را مجبور به استفاده از محصولات و سرویس هایی کرد که بهره گیری از آنها برای شان حس جالبی به همراه ندارد. در این خصوص، من شانه به شانه ی تیم کوک ایستاده ام.»

وی ادامه می دهد: «ارزش ها مهم هستند، این اولویت ماست و سایر موارد در درجه دوم اهمیت برای ما قرار دارند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    تو یکی جان من بشین الان تلگرام فیلتر میکنن

مطالب پیشنهادی