ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نتایج بنچمارک آنتوتو، نشان از قدرت بالای اسمارت فون Vivo XPlay 5 دارد

همانطور که در خبرهای امروز مطالعه کردید،‌ ساعاتی پیش اولین تصاویر از پرچمدار جدید کمپانی چینی ویوو موسوم به XPlay 5 در فضای مجازی فاش گردید. گجت مورد بحث از یک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 820 به عنوان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۰

همانطور که در خبرهای امروز مطالعه کردید،‌ ساعاتی پیش اولین تصاویر از پرچمدار جدید کمپانی چینی ویوو موسوم به XPlay 5 در فضای مجازی فاش گردید. گجت مورد بحث از یک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 820 به عنوان قلب تپنده بهره می برد، و ضمنا از 6 گیگابایت حافظه رم برخوردار است؛ یعنی دو گیگابایت بیشتر از حافظه رم جدیدترین پرچمداران کره ای اندروید.

با این خصوصیات، Vivo XPlay5 را می توان در کنار پرچمداران جدید سامسونگ و ال جی، یکی از قدرتمندترین اسمارت فون های اندرویدی آینده به شمار آورد.

ساعاتی پیش، بالاخره نتایج تست بنچمارک پرچمدار جدید ویوو هم فاش شد تا دیگر شک و شبهه ای در مورد قدرت بالای پردازشی این اسمارت فون چینی باقی نماند. وبسایت Gizmochina به استناد پستی در وبلاگ Weibo، اولین منبع خبری بوده که به انتشار نتایج فاش شده از تست بنچمارک Vivo XPlay 5 اقدام کرده است.

اسکرین شات فاش شده امتیاز فوق العاده 162,610 را در تست آنتوتو به نمایش می گذارد؛ این بالاترین امتیازی است که تاکنون در این پلتفرم به ثبت رسیده. در رتبه بعدی پس از پرچمدار ویوو، ال جی G5 قرار می گیرد که امتیاز 133,054 را کسب کرده و از گلکسی اس 7 سامسونگ با امتیاز 116,668 پیشی گرفته است.

گفتنی است که امتیاز کسب شده توسط XPlay 5، سه برابر بیشتر از گلکسی نوت 5 سامسونگ بوده است. اگر شایعات مبنی بر وجود پردازنده اسنپدراگون 820 (پردازنده ای که در ال جی G5 هم به کار گرفته شده) در پرچمدار جدید ویوو صحت داشته باشند، باید گفت که این 2 گیگابایت رم اضافی نسبت به پرچمدار ال جی توانسته تفاوت بسیار بزرگی در عملکرد پردازنده کوالکام ایجاد نماید.

گفتنی است که کمپانی ویوو هنوز از این گجت به طور رسمی رونمایی نکرده، و قرار است طی رویدادی در اول مارس (برابر با 11 اسفند) به این کار اقدام کند. در ادامه می توانید تصاویر فاش شده از نتایج بنچمارک آنتوتو را مشاهده کنید:

vivo-xplay-5-antutu-benchmark
letv-max-pro-antutu-scores

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • نایس
    نایس | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    اولاامتیاز این دیوایس ۱۶۰۰۰۰هست و سه برابر نوت۵ نیست چون نوت۵ امتیاز ۸۰۰۰۰ رو اورده که با اندروید۶ فوق العاده بیشتر خواهد شد دوما چنین دیوایس هایی از چینیا همچنین بی سابقه هم نیست چون بنجل بازار شیااومی جدید ترین گوشی خودشو با همین پردازنده و رم خیلی کم تر تونسته ۱۵۰۰۰۰روبیاره که فقط ۱۰۰۰۰تا کم تره ولی کلا از نوت ۵ شکست خورد ثانین اگه قرار بود ابر کمپانی هایی مثل سونی وسامسونگ از چنین کمپانی هایی شکست بخوره که سال ها پیش بساتش برچیده میشد برای مثال شما هو اوی میت۸ رو با سامسونگ یا سونی مقایسه کنید که رو کاغل برنده میشه ولی در عمل هیچ برتری نداره باید گوشیو در عمل مقایسه کرد چون اپل همیشه در عمل خودشو نشون میده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی