ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی بر عملکرد اپلیکیش Gaming Launcher کهکشانی های تازه سامسونگ

رزلوشن بالای بازی های ویدئویی علت شماره یک به سکته افتادن اجرای آنهاست و فرقی ندارد که برای اجرای این بازی ها از کامپیوترهای معمولی استفاده نمایید یا اسمارت فون ها. از طرفی هرچه نمایشگرهای Quad HD ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۵

رزلوشن بالای بازی های ویدئویی علت شماره یک به سکته افتادن اجرای آنهاست و فرقی ندارد که برای اجرای این بازی ها از کامپیوترهای معمولی استفاده نمایید یا اسمارت فون ها.

از طرفی هرچه نمایشگرهای Quad HD (با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسلی) رایج تر و فراگیرتر می گردند، تولید کنندگان چیپ هم باید با این روند هم گام شده و قطعات سیلیکونی قدرتمندتری را روانه بازار نمایند و در عین حال حواسشان به میزان مصرف انرژی این چیپست ها هم باشد؛ البته همانطور که می دانید کارهای کمی می توان برای حل این مشکل انجام داد.

بدتر از همه اینکه وقتی حرف از نمایشگرهای کوچک تلفن های هوشمند به میان می آید، به نظر می آید که واقعا دلیلی برای داشتن رزلوشن بالا در سطح آنچه پرچمداران امروزی ارائه می دهند وجود ندارد.

حتی اگر شما از آن دسته کاربران دقیق و نکته سنجی باشید که به تفاوت میان رزلوشن این موبایل ها و موارد معمولی پی ببرید، تاری اجسام متحرک درون بازی ها بعضا آنقدر بالاست که وضوح اضافه نمایشگرهای مملو از پیکسل تلفن های هوشمند را فراموش نموده و تجربه ناخوشایند در ذهن و یادتان باقی خواهد ماند.

و این در صورتی است که بتوانید تنظیمات گرافیکی دستگاه خود را در بالاترین حد و بیشترین سرعت قرار دهید. حال سوال اینجاست که اگر دستگاه شما به صورت خودکار بازی ها را در پایین ترین تنظیمات گرافیکی بهینه اش پخش می کند، آنگاه چه نیازی به رزلوشن های بالا در نمایشگر آنها هست؟

سامسونگ با علم به این گسستگی اپلیکیشنی به نام Game Tuner را در دوران گلکسی اس 6 طراحی کرد. کاری که این اپ انجام می دهد این است که به شما امکان خواهد داد رزلوشن نمایشگر خود را پایین بیاورید تا نرخ فریم بهتری را در زمان اجرای بازی دریافت کنید یا آن را برای باتری بهینه نمایید و پای بازی های چند ساعته کندی کراش بنشیند.

در کهکشانی های جدید نیز چشم بادامی های کره ای تصمیم گرفتند پای را یک قدم جلوتر گذاشته و اپلیکیشنی به نام  Game Launcher را همراه با این نرم افزار باندل کرده و در اختیار کاربران قرار دهند.

کلیت این اپ درست شبیه به Game Tuner است اما اگر اندکی در آن دقیق شویم درخواهیم یافت که ویژگی ها و بهبودهای قابل توجهی را برای تجربه کاربری در خود دارد. برای آنکه درک بهتری از این امکانات داشته باشید توصیه می کنیم که نگاهی به ویدئوی زیر بیاندازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    همگی ببخشید این نوشته اشتباهی از جانب من ارسال شد

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    واقعا کارش قابل تقدیره. دمش گرم

  • اشکان
    اشکان | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    راستی s7 فورس تاچ هم داره دیگه؟؟؟

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۴ اسفند ۱۳۹۴

      مهم فورس تاچ نیس مهم این هس که گفتم

    • 09339434229jean claude jamali nejad
      09339434229jean claude jamali nejad | ۴ اسفند ۱۳۹۴

      عملکردی درخشان و قدرتمند و کارآمد در همه موارد و البته زیبایی

مطالب پیشنهادی