ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکشن کم جدید Ricoh با میدان دید 204 درجه معرفی شد

شرکت Ricoh امروز عضوی جدید را به خانواده اکشن کمراهای مستحکم خود افزود. این محصول که WG-M2 نام دارد، 40 درصد سبک تر و کوچک تر از مدل WG-M1 است و می تواند با میدان دید 204 درجه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

شرکت Ricoh امروز عضوی جدید را به خانواده اکشن کمراهای مستحکم خود افزود. این محصول که WG-M2 نام دارد، 40 درصد سبک تر و کوچک تر از مدل WG-M1 است و می تواند با میدان دید 204 درجه خود فیلم برداری را با کیفیت 4K انجام دهد.

دارندگان این دوربین می توانند آن را بدون داشتن قاب محافظ روی زمین بیاندازند، در سرمای شدید قرار دهند و هر بلایی که دلشان خواست روی آن بیاورند، در هر حال اتفاقی برای این دوربین نمی افتد. شرکت سازنده نیز اعلام کرده که فروش محصول تازه اش را از آوریل امسال و با قیمت 299 دلار آغاز می کند.

البته بسیاری از کاربران تا به امروز نمی دانستند که این شرکت اکشن کمرا هم تولید می کند. از طرفی امکانات و کیفیت تصویر محصولات ارائه شده توسط Ricoh نیز غالبا با سطح انتظارات کاربران متفاوت بوده است با این همه، انتظار می رود که این مساله به لطف WG-M2 تغییر یابد.

این دوربین قادر است فیلم برداری 4K را با نرخ 30 فریم بر ثانیه، 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه و 720p را با نرخ 120 فریم بر ثانیه انجام دهد و داده های مربوط به آنها را نیز با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه انتقال دهد.

اکشن کم ریکو همچنین می تواند عکس های ثابت هشت مگاپیکسلی از سوژه هایش بگیرد که این میزان با محصولات میان رده نظیر AS50 سونی یا Hero 4 Silver و Hero 4 Session گوپرو برابری می کند.

اما محصول تازه شرکت Ricoh با در نظر داشتن همین مساله، امکانات جذاب دیگری را در خود جای داده تا بهتر بتواند در دل مخاطبان مشکل پسند خود بنشیند؛ برای نمونه، دستگاه تا عمق حدودا 20 متری ضد آب است و می تواند تا دمای منفی ده درجه سانتی گراد را تحمل کند و چنانچه از ارتفاع 2 متری بیافتد هم اتفاقی برای آن رخ نخواهد داد.

نکته بسیار مهم و کلیدی میدان دید این دوربین است که برابر با 204 درجه اعلام شده و می توان گفت که به مراتب بیشتر از میدان دید 170 درجه ای محصول گوپرو است. البته امکان فیلم برداری از محیط پیرامونی با میدان دید باریک تر هم وجود دارد و از این طریق عکس ها به صورت دیجیتالی تثبیت خواهند شد.

گفتنی است که گوپرو و سونی هم اکنون از پیشتازان بازار اکشن کمراها هستند و به همین خاطر، رقبای آنها در یک یا دو سال اخیر، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با ارائه محصول برای طیف وسیعی از کاربران، خود را از این دو شرکت متمایز نمایند.

برای نمونه محصول تام تام با نام Bandit ویدئوها را برای شما ویرایش می کند و نیکون (و حالا سامسونگ) تلاش دارند تا گوپرو و سونی را در زمینه فیلم برداری 360 درجه شکست دهند.

حالا که مشخصات محصولات ارائه شده از سوی آنها در رقابت مستقیم با هم هستند، ارائه یک محصول مستحکم از سوی Ricoh قطعا با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو خواهد شد.

Action_Shot_-_Bicycle.0

Back.0

Bottom.0

Lens.0

Mounted.0

Side.0

Top_Angle.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی