ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیل گیتس تیتر فایننشال تایمز را ناامید کننده خواند؛ او حامی FBI نیست

امروز صبح، فایننشال تایمز (Financial Times) گفتگویی با بیل گیتس، موسس مایکروسافت منتشر کرد و در تیتر خود به حمایت گیتس از FBI در پرونده ی رمزگشایی آیفون اشاره کرد. گزارش به نحوی تنظیم شده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۵۵

امروز صبح، فایننشال تایمز (Financial Times) گفتگویی با بیل گیتس، موسس مایکروسافت منتشر کرد و در تیتر خود به حمایت گیتس از FBI در پرونده ی رمزگشایی آیفون اشاره کرد.

گزارش به نحوی تنظیم شده بود که نشان می داد در این نزاع بزرگ، بیل گیتس، یکه و تنها در برابر ارتش کمپانی های تکنولوژی، حتی مایکروسافت، ایستاده و حق را به دولت و FBI می دهد. اما در حقیقت، گیتس می گوید از دیدن تیتر و مقاله ناامید شده است و چنین منظوری نداشته.

در گفتگویش با بلومبرگ، گیتس علاوه بر اعلام ناامیدی، گفت که این تیتر، نگاه وی به مسئله را نشان نمی دهد. وی سپس با توضیحات بیشتری سعی در اصلاح گفته های منتشر شده اش داشت: «معتقدم که برخی نقاط را نباید از دید دولت کاملا مخفی نگه داشت.»

وی صراحتا اعلام کرد که از FBI حمایت نمی کند و ضد اپل این صحبت ها را انجام نداده اما وی معتقد است که باید نیروهای دولتی در برخی موارد دسترسی داشته باشند تا بتوانند امنیت را برقرار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پیمان
    پیمان | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    تولد استیو جابز بزرگترین مرد تمام
    اعصار و قرون مبارک

    • محمد
      محمد | ۵ اسفند ۱۳۹۴

      تولد استیو جابز بیل گیتس و امثال اینها به من و شما هیج ربطی نداره که بخوایم تبریک بگیم اصن برا کی مهمه؟اللهم اشفی و عافی کل مریض?

مطالب پیشنهادی