ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش هفتگی بازی های انگلیس؛ استریت فایتر هم قادر به شکست بلک آپس 3 نیست

هفته گذشته، نسخه پنجم سری بازی Street Fighter برای دو پلتفرم پی سی و پلی استیشن 4 عرضه شد و انتظار می رفت که با ورود این عنوان به بازار، جدول فروش هفتگی بازی های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۵

هفته گذشته، نسخه پنجم سری بازی Street Fighter برای دو پلتفرم پی سی و پلی استیشن 4 عرضه شد و انتظار می رفت که با ورود این عنوان به بازار، جدول فروش هفتگی بازی های کشور انگلیس، دستخوش تغییرات قابل توجهی شود. اما حالا به نظر می رسد که حتی استریت فایتر هم قادر به پایین کشیدن Call of Duty: Black Ops 3 از صدر جدول نیست.

بلک آپس 3 از زمان عرضه خود تا به امروز، 11 هفته در صدر جدول فروش انگلیس قرار گرفته و از این لحاظ، رکورد Modern Warfare 2 را شکسته است. Modern Warfare 2 در سال 2009، توانست 9 هفته پیاپی در صدر این جدول قرار گیرد و البته به پرفروش ترین بازی ویدیویی تاریخ در آن زمان بدل شود.

uk_charts_feb_22-600x130

بعد از بلک آپس 3، استریت فایتر 5 در رده دوم قرار گرفته؛ با این حال و علی رغم فروش قابل قبول نسخه پنجم، به نظر می رسد که کپکام از دستیبابی به رکورد فروش هفته نخست استریت فایتر 4، که در سال 2009 برای پلی استیشن 3، اکس باکس 360 و پی سی عرضه شد، ناکام مانده. البته باید توجه داشت که این موضوع لزوما خبر بدی برای کپکام نیست و احتمال دارد که استریت فایتر 5 فروش دیجیتالی قابل قبولی کسب کرده باشد.

اما جدا از استریت فایتر، بازی Pokemon Super Mystery Dungeon نیز هفته گذشته برای پلتفرم قابل حمل 3DS نینتندو عرضه شد و توانست در رده نهم فروش قرار گیرد. هفته آینده قرار است بازی FarCry: Primal از سوی یوبیسافت و برای دو کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود. باید منتظر ماند و دید که آیا این عنوان جدید موفقیت نسخه های قبلی را تکرار خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی