ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت اپلیکیشن پیام رسان Skype Qik را بازنشسته می کند

بعد از گذشت یک سال و اندی از انتشار خبر راه اندازی اپلیکیشن پیام رسان ویدیویی اسکایپ کوییک، دیروز خبری منتشر شد که حاکی از کنار گذاشته شدن این اپلیکیشن است. مایکروسافت تنها پس از ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

بعد از گذشت یک سال و اندی از انتشار خبر راه اندازی اپلیکیشن پیام رسان ویدیویی اسکایپ کوییک، دیروز خبری منتشر شد که حاکی از کنار گذاشته شدن این اپلیکیشن است. مایکروسافت تنها پس از گذشت ۱۸ ماه از فعالیت اپلیکیشن یاد شده، به این دلیل تصمیم گرفته آن را کنار بگذارد که ویژگی های آن به طور کامل در اپلیکیشن جامع اسکایپ وجود دارند. اسکایپ در مطلبی که روی وبلاگ رسمی خود قرار داد، ضمن تأیید تاریخ بیست و چهارم مارس به عنوان آخرین روز فعالیت اسکایپ کوییک، از تصمیم خود برای پایان دادن به فعالیت این اپلیکیشن دفاع کرد.

در این مطلب آمده است «ما در سال ۲۰۱۴ اپلیکیشن پیام رسان ویدیویی اسکایپ کوییک را راه اندازی کردیم؛ اپلیکیشنی که قرار بود با استفاده از پیام های کوتاه ویدیویی در به اشتراک گذاری لحظه ها به جمع های دوستانه کمک کند. از آن زمان، متوجه شده ایم که بسیاری از شما همین کار ها را با استفاده از اپلیکیشن اسکایپ انجام می دهید. به همین دلیل برخی از پر کاربرد ترین ویژگی های اسکایپ کوییک را به اپلیکیشن اصلی اسکایپ منتقل کردیم که از قبل با آن آشنایی و به آن علاقه دارید».

اسکایپ کوییک به عنوان یک اپلیکیشن سبک با تمرکز روی پیام های کوتاه ویدیویی، اغلب به عنوان جایگزینی برای اسنپ چت در نظر گرفته می شد. درست مثل این اپلیکیشن، اسکایپ کوییک نیز فیلتر های متعددی برای پیام های ویدیویی خود داشت که این ویژگی اخیراً به اسکایپ منتقل شده است.

این دومین بار است که یک اپلیکیشن کوییک بازنشسته می شود. مایکروسافت پیش از این خدمات کوییک اصلی را چند سال پس از خرید این شرکت، در آوریل ۲۰۱۴ متوقف کرد. به کاربران فعلی اسکایپ کوییک توصیه شده است اگر پیام خاصی را دوست دارند، آن را تا پایان ماه مارس در موبایل خود ذخیره کنند‌، چرا که از آن تاریخ به بعد قادر به ارسال یا دریافت هیچ پیامی نخواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی