ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منوی استارت ویندوز در هولولنز چه ظاهری دارد؟

مایکروسافت در نسخه های مختلف ویندوز همواره در حال ایجاد تغییر و تحول در منوی استارت بوده است. حالا این منو در هولولنز هم قرار گرفته و باز هم تغییرات اندکی در آن به وجود آمده. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

مایکروسافت در نسخه های مختلف ویندوز همواره در حال ایجاد تغییر و تحول در منوی استارت بوده است. حالا این منو در هولولنز هم قرار گرفته و باز هم تغییرات اندکی در آن به وجود آمده.

اخیرا وب سایت «وین بتا» ویدیویی از نحوه کارکرد اپ «اکشن‌گرم- Actiongram» افشا نموده که از سوی خود مایکروسافت توسعه یافته. در این ویدیوی کوتاه می توان منوی استارت بهینه شده برای هولولنز را نیز مشاهده کرد.

Screen Shot 1394-12-04 at 16.30.50-w600

دقیقا همانند منوی استارت عادی، دسترسی به تمام اپلیکیشن ها مقدور است و لیستی از تمام اپ های موجود در هولولنز را مشاهده خواهید کرد. این منو همزمان با چرخیدن نگاه شما، حرکت خواهد کرد و می توانید با انگشت خود و تب کردن، روی هر کدام از گزینه ها کلیک کنید. (کلیک کردنی که البته روی هوا صورت می گیرد.)

microsofthololensgif.0

در تصویر متحرک فوق مشاهده می کنید که منوی استارت هولولنز چگونه با یک ژست حرکتی فعال می شود و سپس کاربر با استفاده از نقطه ای مشخص کننده و بردن نگاه خود به آن سمت، می تواند روی گزینه های دیگر رفته و با اشاره انگشت خود و تب کردن روی آن، به منوی دلخواه خود وارد شود.

WINWORD_2016-02-22_21-07-42-1280x551-w600

امروز صبح نیز اشاره کردیم که مایکروسافت برای پرهیز از نوع انتخاب کردن منوها به این شکل، تصمیم دارد یک کلیک کننده بلوتوثی را عرضه کند که با استفاده از آن نیاز به ژست های حرکتی به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

در ماه آینده میلادی مایکروسافت تصمیم دارد هدست هولولنز را به دست توسعه دهندگان برساند تا اشخاص و تیم ها، قادر گردند اپلیکیشن های مختلفی برایش توسعه داده و آن را در زمان عرضه عمومی تبدیل به محصولی کاملا جذاب نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی