ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به طراحی نمونه های اولیه ساخته شده از پرچمدار ماژولار و غیر معمول LG

بد نیست بدانید پیش از تولید هر تلفن هوشمند، سازنده طراحی های مختلفی را برای محصول خود در نظر دارد و با تولید نمونه های اولیه موسوم به «پروتوتایپ» تلاش می کند مزایا و معایب ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

بد نیست بدانید پیش از تولید هر تلفن هوشمند، سازنده طراحی های مختلفی را برای محصول خود در نظر دارد و با تولید نمونه های اولیه موسوم به «پروتوتایپ» تلاش می کند مزایا و معایب هر یک را مشخص کرده و بهترین طرح را انتخاب نماید.

در این میان، بهترین طرح تا جای ممکن بهبود یافته و پس از تولید به بازار عرضه می گردد، اما آنچه باقی می ماند، مجموعه ای از نمونه های اولیه با ظاهر و خصوصیات گاهاً تعجب برانگیز هستند که هرگز به خط تولید کارخانه راه پیدا نکرده و به همین دلیل کاربران آنها را مشاهده نخواهند کرد.

ال جی نیز یکی از تولید کنندگانی است که همین روش را برای ساخت محصولات خود مورد استفاده قرار می دهد، از جمله تازه ترین پرچمدارش به نام G5 که همین چند روز پیش در نمایشگاه MWC 2016 به نمایش گذاشته شد که اخبار آن را پیشتر در همین سایت از نظر گذرانده اید.

این شرکت اما در رویه ای نه چندان مرسوم، تصمیم گرفته پروتوتایپ ها یا نمونه های اولیه ساخته شده از G5 را نیز به شهر بارسلون ارسال کرده و در مقابل دیدگان بازدید کنندگان قرار دهد، طرح هایی که هر یک به دلیلی از رسیدن به خط پایان باز مانده اند.

مشاهده نمونه های اولیه G5 از این نظر جذابیت دارد که سازنده طراحی این محصول را به شکل کامل نسبت به نسل های پیشین دگرگون کرده و رویه ای را پیش گرفته که در مورد آن، نظرات مختلفی بین کاربران وجود دارد.

در پایان از شما دعوت می کنیم طراحی نمونه های اولیه پرچمدار جدید LG را مشاهده کرده و نظر خود را در مورد آنها با ما در میان گذارید (برای مشاهده در اندازه بزگتر می توانید تصویر را در تب جدید باز کنید).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    وایی خدارو شکر اینا رو نساختند یعنی اون قطعه قهوه ای رنگ با اون گوشی پشت سیاه آخر زشتی بودند خدا رحم کرده

مطالب پیشنهادی