ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زلزله در تایوان به لغو ساخت نسخه کوچک از پرچمدار Meizu منجر شد

در حالی که شیائومی با رونمایی از محصولات جدید، توجه ها را در نمایشگاه موبایل بارسلون به سوی خود جلب کرده، Meizu، دیگر رقیب چینی اعلام کرده ساخت مدل Pro 5 Mini تا اطلاع ثانوی لغو ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

در حالی که شیائومی با رونمایی از محصولات جدید، توجه ها را در نمایشگاه موبایل بارسلون به سوی خود جلب کرده، Meizu، دیگر رقیب چینی اعلام کرده ساخت مدل Pro 5 Mini تا اطلاع ثانوی لغو شده است، محصولی که نسخه کوچک شده از پرچمدار این کمپانی به حساب می آید و در نتیجه کاربران زیادی در انتظار عرضه آن هستند.

بر اساس شایعات پیشین، این تلفن هوشمند اگر هرگز به تولید برسد از خصوصیاتی مثل نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و چیپست ۱۰ هسته ای مدیاتک MT6797 برخوردار خواهد بود، خصوصیاتی که در مقایسه با دیگر محصولات هم اندازه، قابل قبول به نظر می رسد.

یکی از مقامات میزو خبر لغو ساخت Pro 5 Mini را در حساب کاربری خود روی شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده و می گوید تجهیزات مورد نیاز برای توسعه این محصول در زلزله ای که اخیراً در تایوان اتفاق افتاد، آسیب دیده اند.

البته در کنار این خبر نه چندان خوشایند، مقام شرکت چینی همچنین اعلام کرده میزو سال ۲۰۱۵ را با موفقیت چشمگیری پشت سر گذاشته و موفق شده ۲۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند به فروش برساند، موفقیتی که وعده داده شده در سال ۲۰۱۶ نه تنها تکرار، بلکه افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی