ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی به شکل رسمی از تلفن هوشمند Mi 4S پرده برداشت

در هفته های اخیر شایعات متنوعی در مورد پرچمدار بعدی شیائومی با نام Mi 5 به گوش می رسید و این شرکت نیز در نهایت تایید کرد که قصد دارد چنین تلفن هوشمندی را در مراسمی، ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۵

در هفته های اخیر شایعات متنوعی در مورد پرچمدار بعدی شیائومی با نام Mi 5 به گوش می رسید و این شرکت نیز در نهایت تایید کرد که قصد دارد چنین تلفن هوشمندی را در مراسمی، به طور همزمان در نمایشگاه موبایل بارسلون و همچنین شهر پکن رونمایی کند. جالب است بدانید که مطابق وعده سازنده، مراسم رونمایی دقایقی پیش در شهر پکن انجام گرفت، اما در این مراسم به جای Mi 5، تلفن هوشمند Mi 4S به حاضرین معرفی شد.

هرچند این تلفن هوشمند به عنوان جایگزین Mi 4i عرضه شده، اما خصوصیات سخت افزاری آن تا حد زیادی با Mi 4C مشترک است، البته با وجود طراحی ظاهری کاملاً متفاوت. مدل Mi 4S از یک نمایشگر ۵ اینچی Full HD با تراکم ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ بهره می برد و چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است.

این تلفن هوشمند همچنین به دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیسکلی (از نوع PDAF) در کنار فلش دوگانه مجهز است و از دیگر خصوصیات آن می توان به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت، باتری با ظرفیت ۳۲۶۰ میلی آمپر ساعت (با پشتیبانی از نسل دوم فناوری شارژ سریع کوالکام) و پشتیبانی از ۲ سیم کارت نسل چهارم (مبتنی بر VoLTE) اشاره کرد.

این دستگاه ۱۳۳ گرمی، ۷.۸ میلی متر ضحامت دارد و ابعاد آن به حدود ۱۳۹ در ۷۰ میلی متر می رسد. این محصول ضمناً در ۴ رنگ مشکی، سفید، طلایی و صورتی به تولید رسیده و سازنده نسخه ۷ از رابط کاربری MIUI را نیز به عنوان نرم افزار آن در نظر گرفته است.

در پایان لازم به ذکر است که نسخه ۶۴ گیگابایتی تلفن هوشمند Mi 4S با قیمت حدود ۲۶۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

gsmarena_002

gsmarena_003

gsmarena_004

Xiaomi-Mi-4S_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Matin
    Matin | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی شیک و با کیفیت میزنه دمت گرم شیاومی

مطالب پیشنهادی