ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر واحد موبایل سامسونگ در رابطه باموفقیت های آتی این برند در چین ابراز امیدواری کرد

سامسونگ موبایل در حال حاضر بزرگ ترین و موفق ترین کمپانی تولید کننده موبایل در سراسر دنیا به شمار می رود که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار داشته اما این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

سامسونگ موبایل در حال حاضر بزرگ ترین و موفق ترین کمپانی تولید کننده موبایل در سراسر دنیا به شمار می رود که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار داشته اما این محبوبیت در کشور چین مصداق چندانی ندارد.

در سرزمین اژدهای سرخ، برندهای کوچک تری همانند شیائومی، میزو و LeEco بیشتر طرفدار دارند و چینی ها به دلایل مختلف ترجیح می دهند بیشتر از این شرکت ها خرید نمایند.

جالب است بدانید که برترین برند موبایل در جهان در کشور یاد شده رتبه ششم را داراست و در همین راستا، مدیر بخش موبایل سامسونگ، «دی جی کوه» اعلام داشته آنها به زودی شاهد روزهای بهتری در چین خواهند بود.

به ادعای وی، ایجاد ثبات در فروش محصولات غول تکنولوژی کره ای در سرزمین اژدهای سرخ موجب خواهد شد تا پرچمداران جدید این شرکت یعنی گلکسی S7 و S7 Edge بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و در حالی که عمده خریداران این کشور به موبایل های اقتصادی و میان رده علاقه نشان می دهند، برنامه ریزی آنها این است تا قاعده بازی را تغییر دهند.

همان طور که می دانید سامسونگ برای همه اقشار جامعه موبایل تولید کرده و هر کسی با هر خواسته و هر بودجه ای می تواند یکی از تلفن های هوشمند این برند را خریداری نماید. در همین راستا پرچمداران جدید خود را با امکانات محلی همراه نموده تا بلکه به این طریق میزان فروش خود را در چین افزایش دهد.

البته جا دارد اشاره نمائیم با ارائه و عرضه پرچمدارانی همانند Mi 5 شیائومی و LeEco Le Max Pro این گمانه زنی پدیدار می گردد که موبایل های جدید سامسونگ همچنان مورد بی مهری چینی ها قرار خواهند گرفت اما به دلیل اینکه گلکسی اس 7 و اس 7 اج گزینه هایی مخصوص بازار چین دارند، شاید بتوان به فروش بیشتر آنها نسبت به قبل امیدوارتر شد.

شرکت کره ای مورد بحث برای جلب مشتری های چینی با LINE که یکی از محبوب ترین سرویس های پیام رسان در سرزمین اژدهای سرخ محسوب می گردد، وارد همکاری گشته تا لوازم جانبی ارزشمندی برای دو موبایل یاد شده تولید نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محسن
    محسن | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    ممد عزیز شما فقط از دو برند میزو و شیایومی استفاده کن واقعا استفاده کن
    من هر دو تاشو داشتم و سامسونگ هم داشتم.به کیفیت برتر این دو برند ایمان میاری،هر دوتا برند هم چینی ان.این که یه گوشی سیصد تومنی هواوی دست کسی میبینی و بعد میگی این اشغاله برندش،با سیصد تومن سامسونگ چه گوشی خوبی بهت میده؟اگه اطلاع نداری بهت بگم بهترین گوشی اندرویدی ۲۰۱۴ meizu mx4 pro شده
    قیمت مناسب در مقابل کیفیت مناسب.
    یادمه اوایل که سیمکارت اعتباری ارزان ایرانسل اومده بود همه براشون افت کلاس داشت اعتباری ولی اکثرا اعتباری استفاده می کنن.رو هوا حرف نزنیم از رو ادله و عقل حرف بزنیم.
    من یه نکته ای درباره افراد بگم که بعضی ها انگار در بعضی شرکت ها مثل سونی سامسونگ اپل ال جی سهام دارن و سود می برن و کورکورانه ازین برند ها پیروی می کنن و انگار اینا خدا هستن و تکنولوژی فقط واسه این هاس.در همین mwc شرکت خوب اپو از شارژ سریع ۱۵ دقیقه ای باتری ۲۵۰۰میلی امپری پرده برداشت که تکنولوژی اختصاصی شرکت خودش بود.اوضاع الانو با ده سال پیش مقایسه نکن.خیلی از شرکت ها پیشرفت کردن و نواوری هایی دارن که شرکت های بزرگ هم اصلا ندارن

  • barobach
    barobach | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    من تیترو خیلی دوست داشتم
    یاد اخبار افتادم :D

  • ممد
    ممد | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    واقعا این چینی ها یبار مصرفن با این انتخاب کردن گوشی هاشون.
    واقعا چرا بجای گوشی های بسیار با کیفیت سامسونگ میرین سمت این تازه واردا؟؟؟
    من با رییس جمهور چین باید دیداری خصوصی داشته باشم بزودی واقعا مشکل حاده.

مطالب پیشنهادی