ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Todoist با پشتیبانی از لمس سه بعدی روی اپل واچ بروزرسانی شد

اپلیکیشن Todoist، ابزاری برای مدیریت فعالیت هایی که کاربر باید به انجام آن ها بپردازد با بیش از 6 میلیون کاربر، به تازگی بروزرسانی شده و قابلیت های جدیدی در اختیار کاربران قرار می دهد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اپلیکیشن Todoist، ابزاری برای مدیریت فعالیت هایی که کاربر باید به انجام آن ها بپردازد با بیش از 6 میلیون کاربر، به تازگی بروزرسانی شده و قابلیت های جدیدی در اختیار کاربران قرار می دهد. پیش از هر چیز، ورژن iOS این اپلیکیشن به گفته سازندگان آن تقریبا از ابتدا توسعه داده شده و می توان به کمک لمس سه بعدی، از قابلیت های متعددی بهره مند شد.

اپلیکیشن اپل واچ Todoist نیز حالا کاملا بهنیه شده و کاربر می تواند به لیست فعالیت های هر روز خود روی صفحه نمایش اپل واچ دسترسی داشته باشد. Todoist هم چنین پلاگین جدیدی برای مرورگر سافاری اپل عرضه کرده که اجازه می دهد اعمال و وظایف را مستقیم از مرورگر به دستگاه خود منتقل کنید.

مضاف بر این ها، کمپانی سازنده ورژن مک اپلیکیشن خود را ارتقا داده و این نسخه حالا از کلمات از پیش تعیین شده نسخه های دیگر پشتیبانی می کند. برای مثال جملاتی مانند «روز سه شنبه به خرید برو» از پیش تعیین شده اند و کاربر می تواند آن ها را انتخاب کرده و یا تغییر دهد.

اپلیکیشن Todoist مثل تمام رقبای خود، روی اکثر پلتفرم های محبوب در دسترس است و به کاربر اجازه می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن، وظایف خود را ثبت و مشاهده کند. اما برخلاف اپلیکیشن هایی مانند Wunderlist، برای بهره مندی از قابلیت های ارزشمند Todoist باید اشتراک آن را به قیمت 29 دلار به صورت سالیانه خریداری کنید. البته این رقم چندان گران نیست، اما بسیاری از کاربران حاضر به پرداخت این مبلغ برای چنین اپلیکیشنی نیستند.

Todoist

Todoist

سازنده: Doist قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 35 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی