ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Carmageddon: Max Damage برای پلتفرم های نسل هشتم عرضه می شود

نسخه ابتدایی بازی Carmageddon چند سال پیش و بعد از گذشته بیش از یک دهه، یکبار دیگر روی پلتفرم پی سی و نیز دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شد. بازی Carmageddon در زمان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

نسخه ابتدایی بازی Carmageddon چند سال پیش و بعد از گذشته بیش از یک دهه، یکبار دیگر روی پلتفرم پی سی و نیز دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شد. بازی Carmageddon در زمان خود، بازخورد چندان فوق العاده ای به همراه نداشت و حتی به دلیل محتویات خشونت آمیز، فروش آن در چند کشور ممنوع شد. اما به هرحال بسیاری از آن به عنوان یک بازی کلاسیک محبوب یاد می کنند.

استودیوی Stainless به تازگی اعلام نموده که بعد از گذشت نزدیک به 20 سال، دنباله بازی با نام Carmageddon: Max Damage برای کنسول های نسل هشتم عرضه خواهد شد. به گفته سازندگان، گیمرها کارهای زیادی برای انجام دادن در Max Damage خواهند داشت و بیش از 4 بخش آنلاین، 6 بخش آفلاین، 30 اتومبیل و 10 محیط کاملا باز برای آن درنظر گرفته شده است.

Max Damage همچنان روند پیشین خود را حفظ کرده و محتویات خشونت آمیزی را شامل می شود. در واقع هدف کلی Camageddon این است که گیمر به روش های مختلف و خلاقانه، عابران پیاده را با اتومبیل خود زیر گرفته و با سایر اتومبیل ها نیز برخورد داشته باشد!

Carmageddon: Max Damage کماکان تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما انتظار می رود که تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه شود. با توجه به محتویات بازی، هنوز نمی توان مطمئن بود که آیا بازی مورد بحث به موفقیت خواهد رسید و یا صرفا شکست تبلیغاتی نسخه اصلی و نسخه بازسازی شده خود را تکرار خواهد کرد. تریلر رسمی بازی در پایین قابل مشاهده است:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی