ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

به روز رسانی جدید اپلیکیشن های پلی استیشن امروز عرضه خواهند شد

جدا شدن قابلیت پیام رسانی از اپلیکیشن پلی استیشن و قرار گرفتن آن در اپی دیگر، به مذاق بسیاری از کاربران این اپ خوش نیامد. اما به هر حال، بخش سرگرمی های سونی تصمیم گرفته ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

جدا شدن قابلیت پیام رسانی از اپلیکیشن پلی استیشن و قرار گرفتن آن در اپی دیگر، به مذاق بسیاری از کاربران این اپ خوش نیامد. اما به هر حال، بخش سرگرمی های سونی تصمیم گرفته این دو را از هم جدا و از طریق آپدیت های متعدد از آن ها پشتیبانی کند. آخرین به روز رسانی های این دو هم امروز عرضه خواهد شد.

اکانت رسمی توییتر بخش اروپایی پلی استیشن، اعلام کرده که در ساعت نامعلومی از امروز، به روز رسانی 3.20 برای این اپلیکیشن ها عرضه خواهد شد. این آپدیت جدید، عملکرد و کیفیت این اپلیکیشن ها را بهبود خواهد داد و چند ویژگی جدید به آن ها اضافه خواهد کرد.

کاربران، خواهان عملکرد بهتر این اپلیکیشن ها هستند، به خصوص بهبود عملکرد سیستم نوتیفیکشن ها که موجب رنجش کاربران شده. از زمان تقسیم اپلیکیشن پلی استیشن و جدا شدن بخش پیام رسانی، نوتیفیکشن های دریافت پیام های جدید برای بسیاری از کاربران، به غایت دیر اعلام می شود و این موضوع منجر به شکایت آنان شده.

بهبود کارایی، هر چند به نوبه خود خوب و مفید است، اما محوریت اصلی تمامی به روز رسانی های قبلی این دو اپلیکیشن بوده و کاربران خواستار ویژگی های بیشتری صرف نظر از استیکر های جدید هستند.

سونی هنوز جزئیات دقیق این آپدیت ها را مشخص نکرده و ما نمی دانیم بهبود عملکرد متوجه کدام یک از بخش ای این دو اپ خواهد بود و این ویژگی های جدید چه هستند. باید تا عرضه این به روز رسانی ها منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    حقشه
    من خودم Xbox دارم اما سونی یه دنیای دیگس

  • amin.z
    amin.z | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    نرم افزار پلی استیشن مگه فقط برای سونی نیست؟

مطالب پیشنهادی