ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش دیجیتالی Fallout 4 در روز اول عرضه از نسخه فیزیکی بیشتر بوده

شاید Fallout 4 تنها بازی تک نفره (و بدون بخش آنلاین) بود که سال گذشته توانست به این حد از موفقیت دست پیدا کند. رکوردهای روز اول و یکی-دو ماه ابتدایی خارق العاده بودند و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

شاید Fallout 4 تنها بازی تک نفره (و بدون بخش آنلاین) بود که سال گذشته توانست به این حد از موفقیت دست پیدا کند. رکوردهای روز اول و یکی-دو ماه ابتدایی خارق العاده بودند و هر چند که Fallout 4 در حد انتظارات ظاهر نشد اما موفقیت بازی بی حد بود.

بتسدا در روز ابتدایی، 12 میلیون نسخه از بازی را در سراسر جهان منتشر ساخت، اما میزان فروش کلی آن هنوز اعلام نشده. با این حال می دانیم که Fallout 4 نسبت به اسکایریم فروش موفق تری را تجربه کرده، اما آیا فال آوت 4 به همان اندازه که اسکایریم در بازار باقی ماند، می تواند در صدر باشد؟

تاد هاوارد، کارگردان بازی در گفتگو با وبسایت گیم اینفورمر گفت که فروش نسخه دیجیتالی باشه در روز اول، از میزان نسخه های فروخته شده در فروشگاه ها پیشی گرفت و بیشتر بود. موفقیتی بزرگ برای سرمایه گذاران روی بازار بازی های دیجیتالی و شکستی تلخ برای خرده فروشی ها.

Fallout 4 در روزهای ابتدایی، رکورد بیشترین میزان گیمر را در استیم شکست اما حالا پس از چند ماه، به رتبه 7-8 بسنده کرده است. باید دید که با انتشار بسته های الحاقی، چه تغییری در این روند صورت می گیرد و آیا ساخته جدید بتسدا، باز هم در رتبه های بالاتر دیده خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی