ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت شرکت Xamarin را خرید
تکنولوژی

مایکروسافت جهت آسان سازی پورت اپلیکیشن ها بین پلتفرم های مختلف شرکت Xamarin را خرید

به نظر می رسد شرکت مایکروسافت، سرگرمی جانبی خود در تولید اپلیکیشن برای سایر پلتفرم ها را کاملاً جدی گرفته است. آنها به تازگی کمپانی Xamarin را به مالکیت خود درآوردند؛ شرکتی که کارش توسعه بسترهای مناسب جهت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

به نظر می رسد شرکت مایکروسافت، سرگرمی جانبی خود در تولید اپلیکیشن برای سایر پلتفرم ها را کاملاً جدی گرفته است. آنها به تازگی کمپانی Xamarin را به مالکیت خود درآوردند؛ شرکتی که کارش توسعه بسترهای مناسب جهت پورت کردن نرم افزارها از پلتفرم های مختلف است.

Scott Guthrie به عنوان یکی از مدیران مایکروسافت در این باره می گوید: «پلتفرم Xamarin از مجموعه ای از کدهای مشترک #C به عنوان یک بیس نرم افزاری جهت نوشتن API های محلی برای فراهم آوردن قابلیت های موبایلی برای پلتفرم ها، استفاده می کند.» مخلص کلام این که پلتفرم آنها شرایطی را فراهم می آورد تا یک نرم افزار به راحتی بتواند در اندروید، iOS و ویندوز موبایل اجرا شود.

ردموندی ها پیش از این نیز از خدمات Xamarin در توسعه پلتفرم ابری Azure و Office 365 خود بهره برده اند.

بسیار واضح است که نادلا به عنوان مدیرعامل این غول دنیای تکنولوژی تلاش دارد که نفوذ مایکرسافت را در تمام پلفترم ها افزایش دهد، و یا به عبارتی مرز میان پلتفرم ها را تا حد ممکن کمرنگ کند. به نظر می رسد از دیدگاه او و تیمش، «یکپارچه سازی» کلید موفقیت در این راه است.

تلاش های مایکروسافت در مسیر پیگیری راهکارهایی چون «اپلیکیشن های فراگیر»، اجرای بازی های اکس باکس وان روی پی سی و یا عرضه دستیار صوتی کورتانا روی دیگر پلتفرم ها، نشان از تعهد آنها برای تحقق هدف «یکپارچه سازی» دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    این حرکت هم مثل حرکت های دیگر که اخیرا انجام داده شده، عالیه... به مایکروسافت باید بابت سیاست های جدیدش تبریک گفت...

  • حسین
    حسین | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    اینکار سود وحشتناکی برای ماکروسافت میاره دومندش برای منه برنامه نویسم عالیه یه کد مینویسم تو چند سیستم عامل اجرا میشه دیگه نیازی نیست هی زبان یاد بگیرم

مطالب پیشنهادی