ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان ویرایش صوتی نوشته ها به سرویس گوگل داکز اضافه گردید

سپتامبر سال گذشته میلادی، گوگل امکان تایپ صوتی را در سرویس Docs فراهم کرد؛ قابلیتی که به کمکش می توانید بدون حتی لمس کیبورد، متن مورد نظرتان را تایپ نمایید. صحبت کردن به جای فشردن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

سپتامبر سال گذشته میلادی، گوگل امکان تایپ صوتی را در سرویس Docs فراهم کرد؛ قابلیتی که به کمکش می توانید بدون حتی لمس کیبورد، متن مورد نظرتان را تایپ نمایید. صحبت کردن به جای فشردن دکمه های کیبورد، در بسیاری از موقعیت ها می تواند قابلیتی بسیار کارآمد و مفید ظاهر شود.

گوگل امروز قابلیت تایپ صوتی در سرویس گوگل داکز را ارتقا بخشیده و حالا به شما این امکان را می دهد تا هنگام دیکته کردن کلمات، به ویرایش آنها نیز بپردازید. به عنوان مثال،‌ حالا می توانید از گوگل داکز بخواهید تا میان پاراگراف ها فاصله بیندازد، فهرست های نقطه دار درست کند، بخش خاصی از متن را برگزیند، قالب بندی متن را تغییر داده و حتی یک اسمایلی به آن اضافه نماید.

اگر چه در دقت و قدرت بالای موتور تشخیص صدای گوگل شکی نیست، اما لازم است تا پیش از کار در گوگل داکز کمی با فرمان های صوتی ویژه اش تمرین کنید تا پس از آن بتوانید تایپ روان و بدون دردسری داشته باشید.

برای آگاهی از این فرمان های صوتی، می توانید به بخش help center وبسایت پشتیبانی گوگل یا به بخش راهنمایی گوگل داکز مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • milad
    milad | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    دوستان اندروید 6 برای Lg G4 نسخه H818P منتشر شد،حجم حدود 890 مگ.من فعلا درحال دانلود با اینترنت بسیار پرسرعت.??

مطالب پیشنهادی